باتری آیفون 5s های کپی | iPhone 5s OEM Battery

476٬000 ‎تومان
بدون مالیات

باتری آیفون 5 اس

iPhone 5s OEM Battery


  • های کپی با درجه کیفیت A+
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • دارای گارانتی 6 ماهه
  • همراه با چسب زیر باتری
  • تست ‌شده توسط تیم فنی  اپل سرویس
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

باتری آیفون 5 اس های کپی

اگر اخیرا متوجه شده اید که شارژ باتری تان سریع تر از قبل مصرف می شود یا جدیدا باتری خالی کرده و خاموش می شود، باتری آیفون تان باید تعویض شود. حتی اگر زمان شارژ کردن آیفون تان طولانی شده باشد امکان دارد باتری شما به پایان عمر خود رسیده باشد.

همراهان گرامی، باتری آیفون 5 اس به صورت کپی  می باشد ولی از کیفیت عالی برخوردار است به شکلی که آن را می توان جایگزین خوبی برای افرادی که مایل به هزینه زیاد نیستند استفاده نمود.

- ظرفیت : 1560 میلی آمپر

باتری آیفون 5 اس با ظرفیت 1560 میلی آمپر و نوع لیتیوم پلیمری عرضه شده است.

به طور معمول شما می‌توانید با یک بار شارژ کردن این باتری از آن به مدت 54 ساعت استفاده کنید. با توجه به تست های متعددی که بر روی این باتری انجام شده است باتری گوشی آیفون 5 اس در حالت مکالمه با شبکه 3G به مدت 10 ساعت و 46 دقیقه، در تست وب گردی با استفاده از وای فای به مدت 9 ساعت و 58 دقیقه و در حالت پخش فیلم به مدت 10 ساعت و 30 دقیقه توانست دوام بیاورد. که البته این سنجش در زمان تولید این کالا گرفته شده که با گذشت زمان از تولید باتری آیفون ۵ اس و افزایش حجم و کارایی نرم افزار ها و آپدیت های اپل این میزان کاهش داشته است. شرکت اپل سرویس ایران برای شما کاربران عزیز، آموزش کامل تعویض باتری آیفون 5 اس را تهیه کرده است تا بتوانید خودتان با خرید این باتری به راحتی باتری گوشی خود را تعویض کنید و  لذت ببرید. 

شما می توانید در کنار خرید باتری کپی با کیفیت درجه یک آیفون 5 اس، آداپتور شارژر اصلی آیفون و کابل اصلی آیفون را تهیه کرده و عمر باتری خود را افزایش دهید.

تعویض باتری آیفون 5 اس

شما می‌توانید با اضافه کردن ست تعمیرات به سبد خرید، باتری گوشی را خودتان تعویض کنید. اپل سرویس در هنگام تعویض باتری نیز همراه شما خواهد بود!

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

هارد آیفون 5s با حجم 64GB

558٬000 ‎تومان
iPhone 5s IC Hard هارد آیفون 5اس با حجم 64GB 100% اورجینال  باز شده از روی گوشی  دارای ضمانت سلامت فیزیکی  امکان تعویض این قطعه در واحد...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید