اپل آیدی و مشکلات جدید در ساخت آن

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 828

مدتی است که شرکت اپل دسترسی لازم جهت دریافت اپل آیدی با شماره های مجازی را نمیدهد و از طرفی نمیتوان از سیم کارت های اپراتورهای کشورمان جهت دریافت اپل آیدی استفاده کرد. ما در ادامه مقاله به نکاتی در مورد اپل آیدی اشاره کرده و نحوه دریافت آن در شرایط فعلی را بررسی میکنیم...

اپل آیدی چیست؟

شما برای استفاده از دستگاه های Apple یا سرویس های این شرکت به یک Apple ID نیاز دارید. Apple ID روشی برای احراز هویت است که توسط اپل در آیفون، آی پد، مک و سایر دستگاه های اپل استفاده میشود. اپل آیدی کاربرد های فراوانی از جمله ورود به سیستم iCloud، خرید محصولات و خدمات، ردیابی دستگاه های گم شده و ... دارد.

مزیت های اپل آیدی چیست؟

Apple ID شما دروازه شما به دستگاه Apple شما است و این حساب کاربری است برای کلیه خدمات و دستگاه های Apple استفاده می شود. 

تهیه نسخه پشتیبان و بازگرداندن بکاپ از موادی مانند مخاطبین، عکس ها، فایل ها، پیام ها، و موارد دیگر با استفاده iCloud

یافتن دستگاه گمشده یا سرقت شده با Find My

خرید از App Store

استفاده از سرویس هایی مثل Apple Music، Apple Arcade و Apple TV+

قفل دستگاه گمشده یا سرقت شده برای جلوگیری از سو استفاده از اطلاعات شما

آیا واقعا داشتن یک Apple ID ضروری است؟

 اگر یکی از مشتریان Apple هستید و از محصولات یا خدمات این شرکت استفاده میکنید «Apple TV+ یا Apple Music» اپل آیدی لازم است. پس حتما به فکر تهیه اپل آیدی باشید.

Apple ID در ایران...

ایجاد اپل آیدی در کشور های اروپایی و خارج از ایران معمولا کار ساده ای است. تا همین چند وقت پیش اینکار با استفاده شماره مجازی امکان پذیر بود اما مدتی است که شرکت اپل دسترسی جهت ساخت اپل آیدی با استفاده از شماره مجازی را نمیدهد و تنها با استفاده از سیم کارت های اپراتورها امکان پذیر است. متاسفانه به علت وجود تحریم های گوناگون و مشکلات موجود، دریافت اپل آیدی با استفاده از سیم کارت های اپراتور های ایران امکان پذیر نمیباشد.

دفتر اپل سرویس در شهر برلین آلمان این امکان را میدهد که شما بتوانید با خرید سیم کارت این کشور به نام خودتان، اپل آیدی خود را دریاقت نمایید. پس از خرید سیم کارت و دریافت اپل آیدی، در صورت تمایل شما اپل سرویس این امکان را میدهد که سیم کارت را از دفتر برلین ارسال کرده و به دست شما برساند.

در صورتی که نیازی به دریافت سیم کارت ندارید، همکاران ما در دفتر برلین سیم کارت شما را نگهداری کرده و همچنین در مواردی مانند دریافت کد های فعالسازی «تلگرام، واتس آپ و ...» به شما کمک میکنند. راه دیگری برای دسترسی به پیام های ارسالی به سیم کارت شما وجود دارد. در صورت نیاز میتوانید درخواست مشاهده پیام های ارسالی به سیم کارت در ایمیل را ثبت کنید تا پیام ها به ایمیل شما ارسال شوند.

چگونه میتوانم یک Apple ID ایجاد کنم؟

شما برای خرید سیم کارت با نام و مشخصات خود و سپس دریافت اپل آیدی با Verify اروپا تنها به یک پاسپورت نیاز دارید. پس از ثبت سفارش جهت دریافت اپل آیدی، همکاران ما در اپل سرویس برای تکمیل اطلاعات، با شما تماس میگیرند.

دریافت Apple ID چقدر هزینه دارد؟

تا قبل از ماجرای ممنوعیت شماره مجازی برای دریافت اپل آیدی، اینکار هزینه چندانی نداشت. با مشکلات پیش آمده اینکار کمی سخت تر شده و اپل تنها شرکت در زمینه محصولات اپل است که اینکار را انجام میدهد. هزینه خرید سیم کارت در آلمان 10 یورو میباشد که این هزینه با توجه به قیمت روز یورو محاسبه میشود. این 10 یورو هم به صورت شارژ اعتباری در سیم کارت شما ذخیره میشود. در کنار هزینه سیم کارت، 10 یورو به عنوان هزینه خدمات راه اندازی و ثبت اپل آیدی از شما دریافت شده و سیم کارت با نام و مشخصات شما خریداری میشود. پس از خرید سیم کارت، دریافت Apple ID دردسر چندانی ندارد که همکاران ما در تیم اپل سرویس اینکار را برای شما انجام میدهند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید