اپل احتمالا ماه آینده مدل جدید ایرپاد و مک بوک پرو را معرفی می کند

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 624

کمپانی اپل قصد دارد ماه آینده‌ نسل جدید هدفون های ایرپاد و مدل ۱۳ اینچی لپ‌تاپ مک‌بوک پرو را رونمایی و معرفی نماید.

ایرپاد یک هدفون وایرلس شیک و بسیار لوکس، ساخت شرکت اپل است که نخستین بار در 7 سپتامبر 2016 رونمایی و معرفی گردید و در 13 ام همان ماه به فروش رسید.

جهت مشاهده  و بررسی انواع ایرپاد کلیک کنید

مک‌بوک پرو نیز یکی از سری لپ تاپ های تولیدی کمپانی اپل است که برای کاربران حرفه ای طراحی شده است.

کمپانی اپل با برگزاری مراسم به زودی محصولات جدید خود شامل مدل جدید و ارتقا‌ یافته‌ تبلت آیپد ایر و مک‌بوک پرو را رونمایی خواهد کرد. اگر چه تاکنون اطلاعات دقیقی از این محصولات منتشر نشده است؛ اما شایعه‌های منتشر شده از رسانه‌های مختلف گزارش کردند که مردمان اهالی کوپرتینو از مدت‌ها قبل بر روی این محصولات جدید کار می‌کنند.

در ماه فوریه، گزارشی از دیجی تایمز منتشر شد که مدعی شد اپل مشغول کار بر روی مدل ارزان‌ قیمت ایرپاد با نام احتمالی ایرپادز پرو لایت است ولی این گزارش تایید نشد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از مشخصات ظاهر و اطلاعات فنی ایرپاد پرو فاش نشده است. برخی یافته حاکی از آن است که اسم جدید این ایرپاد، ایرگاد پرو لایت می باشد؛ ایرپاد پرو لایت نامی است که توسط رسانه‌ها مطرح شده و کمپانی اپل آن را رسما تأیید نکرده است. جزئیات بیشتری از این محصول در دست نیست اما گفته شده که در ساخت این محصول از زبان طراحی ایرپادز پرو استفاده می شود.

از مشخصات فنی و قیمت محصولات تولیدی شرکت اپل اطلاعات جامع و کاملی در دست نیست. اما در گزارشی دیگر، اعلام شد که اپل قصد دارد بخشی از خطوط تولید مربوط به ایرپادز جدید خود را از چین به کشور تایوان انتقال دهد.

پس از انتشار این خبر، گزارشی از دیجی‌تایمز منتشر شد که اعلام داشت کمپانی اپل مشغول کار برروی پروژه‌ تولید مک بوک پرو و ایرپاد می باشد و همه‌گیری ویروس کرونا اختلالی در تولید این محصولات ایجاد نکرده است.

اپل قرار بود در ماه مارس میلادی رویدادی را برگزار کند تا در این مراسم، از محصولات جدید خود رونمایی نماید. اما شیوع ویروس کرونا سبب شد این اتفاق انجام نشود. این موضوع باعث شد تا کمپانی اپل تصمیمی اتخاذ کند تا این رویداد را تا ماه مه (اوایل اردیبهشت تا اوایل خرداد) به تعویق بیندازد.

کمپانی اپل خود را برای معرفی نسخه جدید هدفون ایرپادز (Apple AirPods) و مدل ۱۳ اینچی جدید لپ‌تاپ مک‌بوک پرو در ماه آینده‌ میلادی آماده می‌کند. این کمپانی همواره در تولید محصولات خود ضمن استفاده از بهترین متریال، از فناوری و تکنولوژی های روز دنیا استفاده نموده و بهترین ها را در اختیار کاربران قرار می هد. به زودی شاهد رونمایی این محصولات خواهیم بود.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید