ایرپاد استودیو

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 700

کمپانی اپل قصد دارد در سال جاری محصول جدیدی را از هدفون اختصاصی خود تولید و به بازار عرضه کند که به احتمال زیاد نام آن را ایرپاد استودیو می‌گذارد. هدفونی که کاملا با ایرپادهای معمولی و هندزفری سیمی اپل متفاوت خواهد بود.

ایرپاد استودیو جدیدترین محصول شرکت اپل است که علاوه بر گران‌قیمت بودن، هوشمند نیز است و از قابلیت تشخیص سر و گردن برخوردار است. ضمن اینکه امکانات و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در خصوص تولید این محصول شایعات و صحبت‌های زیادی در فضای مجازی منتشر شده است. اولین شایعات در مورد ایرپاد استودیو در ماه اکتبر 2019 منتشر گردید. در آن زمان برخی از منابع خبری و تحلیلی نظیر مینگ چی کو اعلام کردند که کمپانی اپل در سال 2020 میلادی تصمیم دارد محصول جدید خود، یعنی هدفون بی‌سیم با طراحی رو گوشی (Over Ear) را به بازار عرضه کند.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که در طراحی ایرپاد استودیو از چندین سنسور استفاده شده که قادر است نحوه قرارگیری هدفون بر روی سر کاربر را تشخیص دهد و موقعیت قرارگیری کانال‌های صدا را در گوشی‌های چپ و راست تغییر می‌دهد. ظاهرا ایرپاد استودیو از حسگرهای زیادی بهره خواهد برد که در زمان قرار دادن روی سر یا گردن، وضعیت را تشخیص می‌دهد و درصورتی که هدفون روی گوش‌های کاربر قرار نگرفته باشد، پخش موزیک را متوقف می‌کند.

airpods-2020-news

این شایعات بر این موضوع نیز تأکید داشتند که اپل می خواهد با برندهای مشهوری همانند Bose و سونی در زمینه تولید محصولات صوتی به رقابت بپردازد. ایرپاد استودیو که محصول جدید اپل است، از توانایی حذف نویز فعال و حالت شفاف برخوردار است و کاربر از این توانایی برخوردار است که با استفاده از اپلیکیشن مستقل در iOS و محصولات مک‌اواس آن را شخصی سازی نماید.

بر طبق گزارشات دریافتی قطعات ایرپاد استودیو همانند بند ساعت‌های اپل واچ قابل از قابلیت تعویض برخورددار هستند ضمن اینکه از مقاومت بالایی نیز بهره مند می باشد؛ در نتیجه طول عمر بیشتری نسبت به دیگر هدفون‌های رو گوشی دارند که این خود به عنوان یک مزیت محسوب می شود. این دستگاه به احتمال زیاد در رویداد WWDC 2020 در تاریخ ۲۲ ژوئن (دوم تیرماه) رونمایی و به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید