تاچ آیدی در اپل واچ

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 717

اپل واچ بعدی می‌تواند سنسور تاچ آیدی را به صفحه نمایش اضافه کند !

 

اپل واچ مجموعه‌ای چشمگیر است، اما اپل همچنان به دنبال راه‌هایی برای بهتر کردن آن است. اضافه کردن Touch ID به نسخه‌های آینده اپل واچ می‌تواند یکی از روش‌های اپل برای افزایش محبوبیت اپل واچ باشد.  اپل ادعا کرده که می‌تواند یک دستگاه سنجش لمسی ، دستگاه سنجش نیرو ، دستگاه سنجش دما و یا حسگر اثر انگشت را در پشت صفحه قرار دهد.

 

تاچ آیدی در اپل واچ


در حالی که از اپل واچ میتوان برای خرید از Apple Pay ، باز کردن قفل مک و موارد دیگر استفاده کرد، سنسور اثر انگشت یا تاچ آیدی یک سطح امنیتی اضافی را به شما می‌دهد تا به اپل ثابت شود صاحب اصلی اپل واچ در حال انجام هریک از موارد بالاست.

اگرچه سنسور تاچ آیدی ( Touch ID )  در آیفون‌های جدید ناپدید شده ، اما هنوز هم در ارزان‌ترین آیپد و مک بوک پرو اپل وجود دارد. صحبت از فناوری خواندن اثر انگشت است که در آینده به آیفون باز میگردد.

تمرکز اصلی ثبت اختراع جدید در واقع ایده جابجایی آنتن‌های بی سیم ساعت به بند است که باعث می‌شود جای بیشتری برای سایر مولفه‌ها ( و شاید یک باتری بزرگتر ) به وجود آید.

قرار دادن آنتن‌ وای فای، بافت سلولی و بلوتوث در بند اپل واچ کمی سخت خواهد بود زیرا باید به گونه‌ای باشد که در برابر خم شدن و ساییدگی مقاوم باشد.

 

سنسور تاچ ایدی در اپل واچ

 

همچنین این بدان معنی است که وقتی می‌خواهید بند پیش فرض اپل واچ را با دیگری جایگزین کنید، انتخاب‌های شما محدود خواهد بود. با این حال، اپل فکر می‌کند که این مطلب به اندازه کافی قابل قبول است که بتواند ثبت اختراعی در مورد آن انجام دهد.

مانند هر حق ثبت اختراع فناوری، هیچ تضمینی نیست که این ویژگی‌ها در اپل واچ معرفی شوند اما این ایده به ما کمک می‌کند که نوآوری‌هایی را که اپل در مورد آن ها فکر می‌کند بشناسیم.

 

منبع: techradar

 

سپاس از همراهی شما...

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید