ساخت محافظ صورت توسط اپل

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 578

مدیر عامل اپل از ساخت محافظ صورت به منظور حفاظت بهتر در برابر ویروس کرونا خبر داد

اطلاعیه جدید تیم اپل

تیم کوک اپل، طی گفت و گویی اعلام کرد که تاکنون بیست میلیون ماسک به موسسه های بهداشتی و یک میلیون محافظ ویژه صورت به کارکنان بهداشتی اهدا کرده است.

اقدام های مهم شرکت اپل

تیم کوک، گزارش جدیدی در رابطه با اقدام های شرکت اپل در عرصه کنترل شیوع ویروس کورونا به وسیله رسانه ها در اختیار مردم قرار داده است.

مدیر عامل شرکت اپل، با انتشار ویدئویی جدید بر روی صفحه رسمی شبکه اجتماعی خود، اعلام کرد توانسته تاکنون بیش از 20 میلیون ماسک برای کارکنان حوزه ی سلامت تامین کند و همچنان شرکت اپل در نظر دارد تولید بیشتری از این ماسک ها را در هفته آینده برای کارکنان حوزه سلامت شروع کند.

طی اطلاعاتی که توسط تیم کوک در اختیار ما قرار دارد، در هفته پیش حدود 10 میلیون ماسک به موسسه های درمانی اهدا شده است و قرار است در طی چند هفته آینده این عدد به 20 میلیون ماسک تغییر کند.

بر اساس گفته های تیم کوک، این ماسک ها از طریق زنجیره تامین اپل تهیه میشوند. مهمترین خبری که تاکنون توسط تیم کوک اعلام شده است، درباره ساخت نوعی محافظ صورت که قرار است برای کارکنان مخصوص حوزه سلامت تولید شود تا آن ها بتوانند از ایمنی بیشتری در برابر بیماران کورونایی و ویروس کورونا برخوردار باشند.

طبق گفته های شرکت اپل، ساخت نخستین سری از محافظ های صورت، هفته پیش انجام شد و به بیمارستان Kaiser واقع در دره سانتاکلار تحویل داده شد.

تیم کوک طبق پرسشی از کارکنان بیمارستان به این اطلاعات دست یافته است که محافظ های صورت تولید شده مورد استقبال آن ها قرار گرفته است.

شرکت اپل امیدوار است تا پایان این هفته بتواند شمار محافظ های ویژه خود را به یک میلیون واحد برساند.

شرکت اپل با تلاش های بی وقفه کارکنان خود اعلام کرده است که در هفته های آینده قادر به تولید یک میلیون عدد محافظ صورت خواهد بود که آن ها را در اختیار کارکنان بیمارستان ها خواهد گذاشت.

تلاش های تیم اپل در حوزه سلامت

در این روز های سخت، امیدواریم در امنیت و سلامت کامل باشید.

تمام تیم های مختلف اپل به سختی در راستای پشتیبانی از کارکنان حوزه سلامت در برابر ویروس کورونا تلاش کرده اند تا بتوانند ایمنی بالاتری را برای کارکنان فراهم کنند.

امروز شرکت اپل دو خبر جدید اعلام کرده که شامل:

1- تعداد ماسک هایی که توانستیم از طریق زنجیره تامین خود تولید کنیم، به بیش از 20 میلیون عدد در سراسرجهان رسیده است. تلاش تیم های مختلف اپل بسیار شگف انگیز است، به همین دلیل شرکت اپل در طی تصمیم گیری ای می خواهد با دولت ها به گفت و گو بپردازد و احتیاجات تجهیزات بهداشتی بیمارستان ها را تامین کند.

2- شرکت اپل با جمع آوری تیم های طراحان محصول، عملیات مهندسی، بسته بندی و تامین کنندگان خود سعی در ساخت طراحی ایمن تر ماسک ها برای کارکنان حوزه سلامت دارد.

طبق اطلاعاتی که شرکت اپل در اختیار عموم گذاشته است، تصمیم به قرار دادن محافظ ها در جعبه هایی مناسب گرفته که در هر جعبه 100 عدد ماسک وجود دارد و قرار است به بیمارستان ها عرضه شود.

فرایند تولید این ماسک ها کمتر از دو دقیقه است و کارکنان میتوانند آن را به راحتی بر روی صورت خود تنظیم کنند و تمام مواد اولیه فرایند ساخت ماسک ها در کشور ایالات متحده آمریکا و چین تهیه می شود.

شرکت اپل تصممیم دارد یک میلیون عدد ماسک در اختیار کاربران قرار بدهد و در هفته های آینده یک میلیون ماسک جدید دیگر به بیمارستان ها عرضه کند.

با اطلاعتی که شرکت اپل در اختیار ما گذاشته قرار است، با همکاری اپل و دولت آمریکا، اپل بتواند محافظ ها را به مکان هایی که نیاز فوری دارند برساند و امیدوار است که بتواند ماسک های خود را به فراتر از مرز های ایلات متحده آمریکا ارسال کند.

شرکت اپل طی بیانیه ای اعلام کرده که این اتفاق بسیار ارزشمند است و به مرور زمان قرار است موفقیت های زیادی را کسب کنیم و به مردم کمک کنیم. در این حین هر یک از ما میتوانیم با گوش فرا دادن به توصیه های متخصصان و ماندن در خانه و با رعایت قانون فاصله اجتماعی از ویروس کورونا جلوگیری کنیم.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید