عرضه اپل واچ سری 5 ریفربیشد آغاز شد

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 761

اپل واچ چیست؟

یکی از بی نظیر ترین محصولات اپل، اپل واچ می باشد که دارای یک گجت پوشیدنی هوشمند است و کاربر به وسیله آن میتواند به صورت مستقیم با گوشی اپل خود ارتباط برقرار کند.

کاربرد اپل واچ

کاربران با در اختیار داشتن ساعت هوشمند این امکان را دارند که بتوانند تمام اتفاقاتی که بر روی گوشی صورت میگیرد را در صفحه نمایش کوچک ساعت خود تماشا کنند و آن را کنترل نمایند. این گجت به قدری هوشمند است که کاربر به راحتی میتواند به تصاویر، گوگل مپ و دیگر امکانات گوشی خود دسترسی داشته باشد.

با این حال از زمان معرفی اولین اپل واچ که درسال 2016 بود، تا هم اکنون 5 سری رونمایی شده است و در هر سری قابلیت ها و امکانات مختلفی به ساعت هوشمند اپل اضافه شده است که باعث رضایتمندی کاربران زیادی شده است.

مدل های ساعت اپل واچ

همان گونه که گفته شد، اپل واچ دارای 5 سری می باشد که در هر سری با ایجاد تغییرات کوچک سخت افزاری باعث جذب کاربران فراوانی شده است. ما میخواهیم در این مقاله به توضیحات مختصری درباره اپل واچ سری 5 بپردازیم.

اپل واچ سری 5

اپل سال ها است که ساعت های هوشمند خود را با کیفیت بالایی به بازار عرضه می کند تا کاربران قبلی خود را راضی و کاربران جدیدی را جذب خود کند. با این وجود کاربران تا به امروز شاهد عرضه ی نسخه های ریفر بیشد ساعت های هوشمند در بازار نبوده اند.

شرکت اپل طی اتفاق غیر منتظره ای نسخه ریفر بیش شده اپل واچ سری 5 در فروشگاه آنلاین خود عرضه کرده است و این اختیار را در کاربران خود قرار داده است که بتوانند آن را از فروشگاه های آنلاین اپل تهیه کنند.

پوشیدنی های اپل به طور معمول در فروشگاه های آنلاین مانند آمازون با تخفیف هایی روبه رو میشود تا بتواند فروش بهتری داشته باشد، اما این نخستین بار است که کاربران شاهد عرضه رسمی نسخه ریفربیشد ساعت هوشمند اپل هستند که باعث شگفتی بسیاری از کاربران شده است.

در حال حاضر شرکت اپل مدل های مختلف اپل واچ سری 5 ریفر بیشد را به فروش می رساند که در داخل آن مدل های مجهز به Gps و شبکه سلولار دیده می شود. برخی از این مدل ها نسبت به مدل معمولی تا 110 دلار هم تخفیف خورده اند.

جدیدترین محصول شرکت اپل

شرکت اپل محصول اپل واچ سری 5 خود را به عنوان جدیدترین نسل از ساعت های هوشمند میشناسد که آن را به بازار عرضه کرده است و کاربران میتوانند آن را از فروشگاه آنلاین اپل تهیه کنند.

شرکت اپل با در اختیار گذاشتن دو مدل 40 و 44 میلی متری همراه با بند های مختلف ساعت هوشمند از سری 5 در فروشگاه آنلاین خود، باعث جذب کاربران زیادی شده است.

شرکت اپل معمولا نسخه ریفربیشد محصولات خودش را در معرض آزمایشاتی قرار می دهد تا بتواند به طور کامل از ایراد محصولاتش مطلع شود و آن ایراد ها را برطرف کند و در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین باعث ایجاد رضایتمندی در کاربران خود شود.

تمام محصولات شرکت اپل که در قالب ریفربیشد عرضه شده اند دارای گارانتی میباشند. شرکت اپل با قرار دادن سرویس ویژه Apple Care این اختیار را به کاربر داده است تا بتواند طول عمر گارانتی محصول خود را افزایش دهد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید