نحوه به اشتراک گذاری صدای آیفون خود با شخصی دیگر

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1290

 
یک از قابلیت های جدید iOS 13.1 این است که به شما اجازه میدهد صدای آیفون خود را در میان دو جفت ایرپاد بیسیم اپل به اشتراک بگذارید.

آخرین بروز رسانی iOS 13 برای آیفون ها به بازار رسیده است و همراه با ویژگی های جدید و مفیدی برای گوشی های اپل به وجود می آید. در میان آنها امکان به اشتراک گذاشتن یک جریان صوتی بین دو جفت هدفون وجود دارد.

این ویژگی در iOS 13.1 گنجانده شده است. اکثر مدل های iPad با به روزرسانی قابلیت به اشتراک گذاری صوتی را نیز دریافت میکنند. پس از ارتقا سیستم عامل، شما آماده استفاده از قدرت تقسیم جادویی نرم افزار جدید هستید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

نحوه به اشتراک گذاری صدا در ایفون ios 13.1


در حال حاضر، شما فقط میتوانید با استفاده از هدفون خاص صدا را به اشتراک بگذارید، و در حال حاضر این ویژگی برای هدفون بلوتوث ساخته شده توسط اپل محدود است. بنابراین AirPods مطمئناً کار خواهد کرد (هر دو مدل اول و دوم)، همچنین این قابلیت در برخی هدفون های بی سیم Beats که دارای تراشه های H1 و W1 هستند، کار می کند. مدل های سازگار با Beats شامل: Powerbeats Pro ،Studio3 Wireless ،BeatsX ، Powerbeats3 Wireless وSolo3 Wireless است. اگر یکی از این مدل ها را دارید، میتوانید از این قابلیت جذاب استفاده کنید.

چند روش برای به اشتراک گذاشتن صدا وجود دارد، و هر دو بسیار ساده هستند. ابتدا، دو نفر با هدفون سازگار و دستگاههای دارای iOS 13.1 می توانند آیفون های خود را در کنار یکدیگر قرار دهند. حال یک کادر محاوره ای باید به طور خودکار برای "به اشتراک گذاری صدا" ظاهر شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی دکمه ضربه بزنید و آیفون ها برای پخش همان آهنگ صوتی همگام میشوند. هر شنونده میتواند به طور جداگانه صدای دستگاه خود را تنظیم کند.

از طرف دیگر، با اتصال دستی دو جفت هدفون بلوتوث به یک دستگاه، میتوانید فقط از یک آیفون موسیقی دلخواه خود را انتخاب کنید. بدین منظور به تنظیمات رفته و هر دو هدفون را جفت کنید (البته مطمئن شوید که هدفون های جدید در حالت جفت شدن قرار دارند). وقتی آنها به هم متصل هستند، تنها یک کنترل صدا (تنظیم ولوم تنها از یک آیفون) وجود دارد، بنابراین باید به این موضوع توجه کنید.

مثل همیشه، عادت های تلفنی محتاطانه تشویق میشوند. اگر از روش اول استفاده کرده اید، میتوانید اشتراک گذاری صدا را به همان روشی متوقف کنید که می توانید هر جریان صوتی خارجی را مانند یک بلندگو AirPlay خاموش کنید. اگر از روش دوم استفاده کرده اید، میتوانید با وارد کردن تنظیمات بلوتوث و ضربه زدن روی گزینه Forget this device، یکی از هدفون ها را قطع کنید. احتمالاً ایده خوبی است که هنگام استفاده از آن، بلوتوث را به طور کامل خاموش کنید.

 

منبع: wired

 

سپاس از همراهی شما...

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید