بدنه قاب کامل آیفون 11 | iPhone 11 Body Back Panel

3٬650٬000 ‎تومان
بدون مالیات

مشخصات و خرید بدنه قاب شاسی آیفون ۱۱

iPhone 11 Body Back Panel

  • 100% اورجینال
  • بازشده از روی گوشی
  • آماده مونتاژ
  • حفظ آنتن دهی گوشی
  • حفظ حالت ضد آب
  • حفظ شارژ بیسیم
  • به همراه فلت کامل
  • ارسال به سراسر کشور

رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

بدنه قاب شاسی آیفون 11

در این دنیای شلوغ که گوشی مانند اعضای بدن افراد شده، هر لحظه امکان خراش برداشتن، افتادن و در نتیجه آسیب دیدن گوشی شما وجود دارد. معمولا این حوادث به اجزای داخلی آیفون آسیب نمی‌رساند چرا که قاب مستحکمی از آن حفاظت می کند. اما این قاب شکل و شمایل شیک خود را از دست داده و بعد از مدتی شما را ناراحت می‌کند. شما از طرفی به دلیل جنس با کیفیت و اصل آن ریسک تعویض را نمی‌خواهید بپذیرید، از طرفی قاب آیفون خراش دیده و آیفون‌تان زیبایی خود را از دست داده است.

ما به شما بدنه کامل اصلی آیفون را پیشنهاد می کنیم تا نه تنها با تعویض قاب قدیمی خود، آیفون خود را به زیبایی قبلی بازگردانید، بلکه با بدنه ی اصلی آیفون استحکام همیشگی آیفون خود را داشته باشید.

قیمت بالای این قطعه نسبت به سایت های دیگر، به دلیل اصلی و اورجینال بودن آن است. بدنه قاب کپی درجه n ام آیفون بی کیفیت بوده و نه استحکام جنس اصل را دارد و نه زیبایی و ظرافت آن را!

در نظر داشته باشید قاب های غیر اصلی ( فیک ) باعث افت شدید آنتن دهی شده و گرمای داخل گوشی را به صورت مناسب به بیرون انتقال نخواهد داد و در کارکرد گوشی (آنتن دهی و سرعت) تاثیر فراوانی دارد.به خاطر کاربران بسیار آیفون 11 در ایران، بدنه ی آن در دسترس عموم مردم نمی باشد. به همین دلیل فروشگاه اپل سرویس ایران بدنه های اصلی را در فروشگاه خود قرار داده است.

بدنه آیفون 11 از جنس فلز برلیم و آلومینیوم قابل بازیافت و فاقد پی وی سی است. فلز بریلیم خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی داشته و تولید آن سخت و هزینه زیادی دارد. فلز بریلیم به دلیل دارا بودن خواصی از جمله جرم کمتر، دمای ذوب بیشتر، دمای جوش بیشتر، ضریب هدایتی گرمای بیشتر جز آلیاژهای سبک محسوب شده و در ساختارهایی مانند قطعات فضاپیما، هواپیما و غیره کاربرد دارد. آلومینیومی که در آیفون 11 استفاده شده با وجود اینکه همراه با فلز برلیم به کار رفته، اما جز آلیاژی است که به راحتی بازیافت می شود و با بازیافت آن، به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌شود.

این محصول به صورت کاملا اورجینال از روی گوشی باز شده است. زمانی که شما قصد تغییر رنگ در بدنه دیوایس خود را داشته باشید و یا بخواهید درب پشت گوشی خود را که آسیب دیده است عوض کنید می‌توانید با تعویض شاسی و بدنه از محصول کاملا اصلی استفاده کنید.

همچنین می‌توان به قطعاتی نظیر قاب پشتی، فریم میانی، دکمه صدا، دکمه پاور، دکمه سایلنت و خشاب سیم کارت اشاره کرد که به همراه این قاب عرضه می‌شوند.

همانطور که می‌دانید شیشه‌ای بودن بدنه‌ی قاب آیفون 11 یکی از علت‌های شکستگی زیاد این مدل آیفون می‌باشد چون در 90 درصد مواقع قاب آیفون 11 هنگام افتادن از دست کاربر می‌شکند، بنابراین مراقبت از تلفن همراه خود و جلوگیری از این اتفاق بهترین راه حل می‌باشد، همچنین سعی کنید برای آیفون از گارد‌های محافظتی نیز استفاده کنید.

شما می‌توانید این محصول را به صورت اورجینال به همراه سلامت کامل فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس تهیه نمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید