باتری آیفون 11 های کپی | iPhone 11 OEM Battery

1٬080٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • های کپی با درجه کیفیت A+
  • کاملا استاندارد 
  • دارای گارانتی 6 ماهه 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

ارسال باتری ایفون ۱۱ اپل

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

باتری آیفون 11 های کپی

اگر اخیرا متوجه شده اید که شارژ باتری تان سریع تر از قبل مصرف می شود؛ یا جدیدا باتری خالی کرده و خاموش می شود. در این شرایط باتری آیفون‌ را باید تعویض کنید. حتی اگر زمان شارژ کردن آیفون طولانی شده باشد امکان دارد باتری شما به پایان عمر خود رسیده باشد.

از مولفه‌های یک کارکرد خوب برای دیوایس شما باتری با کیفیت مناسب می‌باشد و در بیشتر مواردی که باتری‌های غیر اصلی استفاده می‌شود؛ گزارش شده عملکرد آیفون به شکل بسیار شدیدی کاهش پیدا نموده و گاهی باعث ریست یا ری استارت یا لوپ بوت می شود. درنتیجه اصل بودن یا نبودن آن تاثیر بسیار چشمگیری بر عملکرد تلفن همراه شما خواهد داشت.

با توجه به حساسیت اشاره شده نه تنها برای آیفون 11 بلکه برای تمامی مدل‌های اپل سعی‌ کنید از نسخه‌های اصلی این محصول استفاده کنید. باتری های کپی آیفون 11 اپل در صورت موجود نبودن قطعه اورجینال، بهترین گزینه است.

اپل با افزایش عمر باتری در سه مدل آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس توجه کاربران  را به سمت خود جلب کرده است. ما در تلاشیم که بهترین و قوی ترین باتری که متعلق به شرکت اپل است را به شما معرفی کنیم.

عمر باتری آیفون 11، حدود 11 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد و دارای ظرفیت 3046  میلی آمپر ساعت است. عمر باتری آیفون 11 نسبت به آیفون های قبلی مانند آیفون XR بهبود یافته است. به طوری که در طول 3 ساعت به طور کامل تلفن شما را شارژ می کند. بنابراین شما با تماشای یک فیلم اینترنتی دیگر نگران تمام شدن شارژتان نیستید؛ چرا که فقط 6 تا %7 باتری شما را در عرض نیم ساعت کاهش می‌یابد.

شما می‌توانید برای افزایش عمر باتری خود از آداپتور شارژ اصلی آیفون و کابل اصلی آیفون استفاده نمایید. همچنین در کنار شارژ با کابل، آیفون 11 قابلیت شارژ بیسیم را داشته و با تهیه شارژ بیسیم آیفون، آیفون 11 را به شیوه ای نوین و جدید شارژ کنید.

شما می‌توانید این محصول را با ضمانت کامل سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس تهیه نمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

مشخصات

نوع باتری
لیتیوم یونی
مشخصات باتری
50 درصد شارژ در طول تنها 30 دقیقه!
فناوری شارژ بیسیم (با شارژر های Qi-certified)
ظرفیت باتری
3110
ولتاژ
3.82
میزان پخش بی وقفه ی موسیقی
تا 65 ساعت
میزان پخش بی وقفه ی ویدیو
تا 17 ساعت

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

دوربین پشت آیفون 11 اصلی

از 2٬555٬000 ‎تومان
iPhone 11 Original Rear Camera 100% اورجینال  باز شده از روی گوشی / روکاری دارای ضمانت سلامت فیزیکی قطعه  امکان تعویض این قطعه در محل...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید