• فقط آنلاین
اسپیکر بلوتوث قابل حمل مدل KA-91 BT

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KA-91 BT

تماس بگیرید
بدون مالیات

طرح چوب

  • اتصال بی سیم
  • اتصال از طریق پورت USB، کارت حافظه و بلوتوث
  • برخورداری از باتری و قابل حمل
  • ارسال به سراسر کشور

تعداد

اسپیکر بلوتوث مدل KA-91BT در ابعاد 280*110*140 میلی‌متر، با وزن 914 گرم ساخته شده و از ظاهری جذاب، زیبا و قابلیت حمل برخوردار است. این اسپیکر مناسب گوش دادن به موسیقی دلخواه برای کاربران طراحی شده و افراد می توانند از این اسپیکر با کیفیت، نهایت استفاده را ببرند.

speaker box
نوع اتصال در اسپیکر مدل KA-91BT از طریق های مختلف به صورت بلوتوث، اتصال مستقیم USB فلش مموری و کارت حافظه امکان پذیر می باشد. پس این یکی از مزایای این اسپیکر است که امکان چندین روش اتصال برای شما فراهم می باشد. در این اسپیکر، باتری داخلی تعبیه شده که توان لازم برای پخش موسیقی را دارا می باشد. باطری این محصول از نوع لیتیومی میباشد. توان خروجی این اسپیکر مجموعا پنج وات است که برای یک اسپیکر قابل حمل میزان مطلوبی به‌حساب می‌آید. دکمه FM برروی دستگاه قرار گرفته و می توانید از این طریق به رادیو متصل شده و رادیو گوش دهید. از اقلام همراه این بلندگو می توان به کابل شارژر MICRO اشاره کرد.

این محصول به واسطه ویژگی‌ها، کیفیت صدا و برخورداری از ابعاد مناسب، کاربردهای فراوانی دارد. می‌توانید با اتصال بی‌سیم و از طریق بلوتوث گوشی‌تان را به آن وصل کنید. پیشنهاد ما به شما این است که این محصولات را خریداری نموده و از آنها استفاده نمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید