آیفون ایکس 64GB دست دوم

13٬800٬000 ‎تومان
بدون مالیات

آیفون ایکس  64GB دست دوم

iPhone x 64GB


  • 100% اورجینال 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی کالا 
  • دارای مهلت تست 
  • سلامت باتری 100%
  • سلامت بدنه 100 درصد 
  • ریجستر شده و انتقال مالکیت 
  • دارای جعبه و لوازم اصلی 
  • ارسال به تمامی نقاط کشور 

رنگ مشکی موجود می باشد

تعداد

آیفون X دست دوم 64 گیگابایت

  • آینده جذابیت های زیادی دارد، آینده ای که می تواند هوشمندانه به صدای شما و حتی نگاه شما پاسخ دهد.
  • سلامت بدنه ( 100 % عالی بدون کوچیکترین مشکل )
  •  سلامت باتری 95%
  • ریجستر شده و ارسال با پک و لوازم اصلی 

- طراحی و صفحه نمایش

همه چیز بر روی یک نمایشگر است. نمایشگری 5.8 اینچی Super Retina که فناوری جدید است و قابلیت دخیره شبکیه چشم را دارد. این نمایشگر برای طی کردن مسیر نمودار از تکنیک ها و تکنولوژی های جدید استفاده می کند. اولین نمایشگر OLED که استاندارد های آیفون و رنگ هایی واقعی و روشنایی بالا را به دنبال دارد. همچنین تنوع رنگ آیفون X فقط در دو رنگ خاکستری و نقره ای می باشد.

iphone x

تعبیه فناوری های نوآورانه (دوربین، سنسورFace id و ...) بر روی مقاوم ترین نمایشگر گوشی های هوشمند در برابر آب و گرد و غبار.

-Face id 

iphone x

چهره شما اکنون رمز عبور شماست. این رمز عبور یک روش با امنیت بالا برای اطلاعات شخصی شما، تایید اعتبار و پرداخت های شما می باشد. این شناسه بیش از 000/30 نقطه نامرئی را برای ایجاد نقشه دقیق چهره شما دنبال می کند.

 

-دوربین جلو True Depth

iphone x

این دوربین شخصیت هایی فوق العاده با تصویر زمینه هنری ایجاد می کند. همچنین شامل ویژگی جدید حالت پرتره در جلوه ها می باشد. دوربین True Depth می تواند انواع حرکات عضلانی شما را تحلیل کند.

- دو دوربین 12 مگاپیکسلی عقب

iphone x

دوربینی که هنر عکاسی را فرا گرفته است. این دوبین با دقیق سنجی و نقشه برداری دقیق، باعث ایجاد یک کیفیت استودیو می شود. هر دو دوربین 12 مگاپیکسلی عقب توانایی گرفتن عکس و فیلم برجسته در نور کم را دارا هستند. این دو دوربین، هر دو زاویه دار بوده و دارای زوم اپتیکال، همچنین زوم دیجیتال تا 10 برابر عکس ها و 6 برابر فیلم ها هستند.

- تراشه A11 Bionic (هوش فوق العاده)

iphone x

این تراشه دارای قدرتمندترین و فناورانه ترین تراشه در گوشی هوشمند با توانایی انجام 600 میلیارد عملیات در ثانیه می باشد. GPU جدید سه هسته ای طراحی شده است که 30 درصد سریع تر از A10 Fusion عمل کند. این هوش فوق العاده قدرت تجربه واقعیت در بازی ها و برنامه ها را دارد.

- شارژ بیسیم در جهان بیسیم

iphone x

آیفون X طبیعتا برای آینده طراحی شده است. برای شارژ از طریق مات Air Power (ایستگاه شارژ بیسیم) کافیست آیفون، ساعت اپل و Airpods خود را بر روی مات قرار دهید.

نکاتی که در خرید آیفون دست دوم می‌تواند به شما کمک کند را اینجا مطلعه بفرمایید.

- ios نوآورانه برای آیفون نوآورانه

iphone x

یک گوشی فناورانه که همه چیز آن بر روی نمایشگر آن است. شما دارای یک مترجم دائمی (سیری) هستید. می توانید موسیقی های جدید را در موسیقی اپل دنبال کنید. همچنین می توانید بازی ها و برنامه های AR  را در بزرگترین پلت فرم جهان تجربه کنید. .همچنین آیفون X ، عمر باتری آن دو ساعت بیشتر از آیفون 7 می باشد.

اپل در سالگرد ده‌سالگی آیفون، از آیفونی سخن به میان­ آورد که آن را با نام آیفون 10 یا آیفون ایکس صدا می‌­زد. نمایشگری که این بار با پنل­ اولد ساخته‌شده و اپل نام فناوری به‌کاررفته در آن را سوپر رتینا گذاشته است تابه‌حال در هیچ آیفون دیگری استفاده‌نشده بود. این نمایشگر رزولوشن بالایی در مقایسه با آیفون­‌های قبلی دارد به‌طوری‌که در اندازه­‌ی 5.8 اینچ‌­اش در حدود 458 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. این اولین بار است که این حجم از پیکسل در اینچ و همچنین ابعاد در نمایشگر آیفون­‌ها استفاده شده است. همچنین این نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده؛ این مورد در کنار لبه­‌های براق قاب اصلی جلوه­‌ای لوکس به آیفون 10 داده است. قاب پشتی هم از جنس شیشه ساخته‌شده تا هم گوشی مشکل آنتن­‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی­سیم باتری هم در این گوشی وجود داشته باشد. این بدنه­‌ی زیبا در مقابل خط‌­وخش مقاومت بالایی دارد و می­‌توانید از اینکه آب و گردوغبار به‌­راحتی روی آیفون ایکس تاثیر نمی­‌گذارد، خیال­‌تان راحت باشد. مورد دیگر مجهز شدن آیفون 10 به حسگر تشخیص چهره است. این فناوری چهره­‌ی شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند؛ حتی اگر تغییری در چهره­‌ی شما ایجاد شود، آن را شناخته و تنها با صورت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. به لطف این فناوری جدید دیگر خبری از حسگر اثرانگشت در آیفون 10 نیست. دو دوربین که هر دو سنسور­هایی 12 مگاپیکسلی دارند از دیگر مواردی هستند که این گوشی را از سایر آیفون­‌ها متمایز کرده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G با سرعت دانلود تا یک گیگابیت بر ثانیه، بلوتوث نسخه­‌ی 5، نسخه­‌ی 11 از iOS که مخصوص آیفون 10 شخصی­‌سازی شده و از همه مهم‌تر حذف کلید خانه که به نظر اپل دیگر نیازی به آن احساس نمی­‌شود از دیگر ویژگی­‌های جدید این گوشی هستند. از نظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی جدید A11 بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای شش هسته­‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. آیفون جدید تنها در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای ارائه می­‌شود 

توجه :

آیفون ایکس با گارانتی رسمی شرکت اپل سرویس ایران ارائه می گردد

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید