قاب کیس شارژ یدکی ایرپاد پرو 1

3٬290٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • ایرپاد پرو نسل اول
  • 100% اورجینال
  • پارت نامبر A2190
  • برداشته شده از روی پک اصلی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

قاب کیس شارژ یدکی ایرپاد پرو 

قاب کیس AirPods Pro یک جعبه حفاظتی است که برای نگهداری و حمل AirPods Pro شما طراحی شده است. این قاب کیس از جنس پلی کربنات و یا چرم ساخته شده و معمولاً شامل یک درب قابل باز و بسته شدن است که می‌توانید AirPods Pro خود را در آن قرار دهید.

این قاب کیس علاوه بر حفاظت از AirPods Pro شما، می‌تواند به عنوان یک محفظه شارژ برای آن‌ها هم عمل کند. در این صورت، قاب کیس با باتری داخلی خود، AirPods Pro را شارژ می‌کند تا آمادگی کارکرد آن‌ها را برای استفاده بعدی فراهم کند.

بسته به نوع قاب کیس AirPods Pro و مواد ساخت آن، میزان مقاومت در برابر عواملی همچون آب، گرد و غبار و سایر موارد ممکن است متفاوت باشد. برخی از قاب کیس‌های AirPods Pro، برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، دارای استاندارد هایی مانند IP68 هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در عمق حداکثر  1.5 متری زیر آب به مدت 30 دقیقه مقاومت کنند.

اما در کل، بهتر است هرگز قاب کیس AirPods Pro را به آب و مواد شیمیایی تعریض نکنید و برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل قاب کیس، آن را با دقت بسته نگه دارید. همچنین، در صورتی که قصد دارید قاب کیس را در معرض شرایط خاصی قرار دهید، بهتر است از قاب کیس با مقاومت بالاتر در برابر این شرایط استفاده کنید.
با این حال مانند هر محصول دیگری، قاب کیس AirPods Pro هم ممکن است آسیب ببیند یا گم شود. در واقع، بسته به بازه زمانی استفاده و نوع استفاده، قاب کیس ممکن است به طور طبیعی کمی آسیب ببیند، مثلاً اگر بارها و بارها از آن استفاده شود یا به علت سقوط به زمین بخورد.

همچنین، عواملی مانند آب، گرد و غبار، خط و خش، نور خورشید، و حتی تماس با مواد شیمیایی ممکن است باعث آسیب به قاب کیس شوند.

چناچه قاب کیس شارژ ایرپاد خود را گم کرده‌اید یا توسط عوامل ذکر شده، معیوب شده است؛ نیازی به خرید مجدد ایرپاد پرو نیست. شما عزیزان می‌توانید قاب کیس شارژ یدکی ایرپاد پرو را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

توجه : با نظر به اینکه این محصول توسط اپل خارج از تولید قرار گرفته است ، تنها به جهت تامین قطعه به صورت اورجینال با ضمانت اصالت کالا و سلامت قطعه به صورت کارکرده به فروش می رسد

مشخصات

برند
اپل
مدل
Airpods Pro 1st Generation
Grade 
1401-01-18

تشکر

سلام من خریدم خیلی راحت با گوشی ها ست شد و مشکلی نداشت . بسته بندی عالی ممنون از اپل سرویس

نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

باتری گوشی ایرپاد سری 1 و 2

از 890٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی ایرپاد پک تک عددی دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور لطفا آموزش تعویض باتری ایرپاد...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید