کابل شارژ USB-A به لایتنینگ بلکین Belkin

900٬000 ‎تومان
بدون مالیات

کابل شارژ USB-A به لایتنینگ بلکین | Belkin USB-A Cable with Lightning Connector


  • 100% اورجینال برند بلکین
  • مورد تایید شرکت اپل
  • USB-A به لایتنینگ
  • طول 1 متر
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور 
تعداد

کابل شارژ USB-A به لایتنینگ بلکین

تلفن های همراه جزو جدا نشدنی زندگی امروزی ما هستند و لوازم جانبی مرغوب و با کیفیت که کارایی خوبی داشته باشند، لازمه این دستگاه‌ها هستند؛ برند بلکین (Belkin) در زمینه لوازم جانبی فعالیت می کند و تاکنون موفق گردیده محصولاتی با کیفیت بسیار خوب به بازار عرضه نماید.
محصولات کمپانی اپل از درگاهی به نام Lightning به منظور اتصال به کامپیوتر و شارژ کردن استفاده می‌کنند؛ کابل‌هایی که به همراه محصولات شرکت اپل ارائه می‌شوند ممکن است پس از مدتی پوسیده شده و از بین بروند، همچنین طول این کابل‌ها ممکن است برای همه مناسب نباشد و به این ترتیب برخی نیاز دارند تا از کابلی بلندتر استفاده کنند. کابل 2متری بلکین مدل Lightning to usb cable برای این دسته از افراد ساخته شده است. جنس این کابل از پلاستیک بادوام ساخته شده و از انعطاف پذیری زیادی برخوردار است. بدنه این کابل به شکل تخت ساخته شده که از پیچ خوردگی کابل جلوگیری می‌کند. این نوع کابل با محصولات آیفون 5، آیفون 5 اس، آیفون 6، آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس سازگار است و می‌تواند جهت شارژ یا انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد.

کابل شارژ اصلی آیفون بلکین 1.2 متر طول دارد و بدنه مسی سیم به وسیله روکشی از جنس پلاستیک پوشانده شده‌ است. این روکش باعث مقاومت و جلوگیری از درهم پیچیدن مدوام کابل لایتنینگ آیفون می‌شود. کابل شارژ لایتنینگ برند بلکین جایگزین مناسبی برای کابل اصلی گوشی جهت شارژ در کوتاه‌ترین زمان ممکن می باشد.

شما عزیزان می‌توانید کابل شارژ USB-A به لایتنینگ اورجینال برند بلکین به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

کابل Aux آیفون Lightning

429٬000 ‎تومان
کابل Aux آیفون Lightning دارای ضمانت سلامت فیزیکی  تبدیل آیفون به جک 3.5 میلی متری بهترین  خروجی صدا مناسب استفاده در خودرو و خانه...

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید