پاوربانک وگر 10000 میلی آمپر مدل 1041

پاوربانک وگر 10000 میلی آمپر مدل 1041

تماس بگیرید
بدون مالیات
  • دارای سه پورت
  • سه کابل آیفون میکرو تایپ سی
  • ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

پاوربانک VEGER-1041 ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاوربانک VEGER-1041 ظرفیت 10000 میلی آمپریکی از موفق ترین شارژرهای همراه برند وگر می باشد که در طراحی این محصول به زیبایی ظاهری توجه زیادی شده است. این محصول بسیار خوش دست است و در حین کار دست شما عرق نخواهد کرد علت این امر استفاده از مواد اولیه ای است که در طراحی و ساخت این پاور بانک از آن استفاده شده است.

یکی از ویژگی هایی که این پاوربانک دارد این است که کابل های شارژ بر روی خود پاوربانک قرار می گیرد. کمپانی وگر برای رفاه حال مصرف کننده، سه کابل شامل کابل میکرو یو اس بی، کابل لایتینگ و کابل تایپ سی را بر روی این دستگاه تعبیه کرده است.

همچنین دو درگاه تایپ سی و میکرو و یک پورت USB بر روی بدنه این شارژر همراه طراحی و ساخته شده است. در پاوربانک VEGER-1041 کابل ها به صورت تخت طراحی شده و دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. رنگ قرمز کابل های فلت همراه با پاوربانک ظاهر زیبایی به این پاوربانک بخشیده است. در حالت عادی دو کابل به پاوربانک متصل می شوند و آماده به شارژدهی هستند که می توان آن ها را جدا کرد و نوع کابل دیگر را به شارژ زد.

در پاوربانک وگر VP-1041 سرعت شارژ در بهترین حالت دو2 آمپر می باشد که این مقدار در هر دو درگاه خروجی این پاوربانک یکی می باشد. یک ویژگی و مزیت استفاده از این شارژر همراه این است که سرعت شارژ بالا سریعا گوشی موبایل شما را شارژ می کند و باعث صرفه جویی در زمان و وقت شما می شود.

در پاوربانک 10000 میلی آمپر Veger VP-1041 چهار چراغ LED تعبیه شده که هرکدام از این چراغ ها نشانگر 25 درصد از شارژ پاوربانک می باشند. این چراغها برای نمایش مقدار شارژ پاوربانک مورد استفاده قرار گرفته اند. در قسمت پشتی این پاوربانک دکمه ای برای روشن و خاموش کردن پاوربانک گذاشته شده است. یکی از قابلیت های این پاوربانک این است که در بهترین وضعیت قادر است گوشی "iPhone 8" را 3.5 مرتبه، گوشی "Samsung S8" را 2.5 مرتبه و گوشی "Blackberry Q10" را 3 مرتبه به طور کامل شارژ نماید.

در ساخت این پاور بانک از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده و به دلیل کیفیت مرغوبی که این محصول دارد انتخاب خوب و مناسب برای تبلیغات و دادن هدیه به دوستان و آشنایان به حساب می آید. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید با یکسال گارانتی ارائه می شود. کمپانی وگر متخصص ساخت پاوربانک با قابلیت های مختلف برای نیاز های مختلف کاربران است .این شرکت از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره با بررسی نیازهای کاربران تلاش نموده تا نیاز انها را به بهترین شکل ممکن برطرف نماید. .

مشخصات فنی پاور بانک veger X106:

وزن: 200 تا 400 گرم

محدوده ظرفیت: 5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

شدت جریان خروجی: 2.0 آمپر

تعداد درگاه خروجی: 1 عدد

قابلیت های ویژه: امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

شارژر فندکی مک دودو مدل CC-1900

885٬000 ‎تومان
شارژر فندکی مک دودو مدل CC-1900 یکی از بهترین انتخواب ها می باشد برای شمایی که چندین دستگاه هوشمند دارید و در سفر با خودرو نیاز به شارژ همزمان...

شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH

1٬115٬000 ‎تومان
شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH، با کیفیت عالی و عملکرد بی نظیر. با استفاده از این شارژر دیواری، به راحتی و با سرعت بالا دستگاه‌های خود را شارژ...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید