گارد و پاوربانک آیفون 7 و 8 پلاس

585٬000 ‎تومان
بدون مالیات

مشخصات محصول

  • مناسب آیفون 7و8پلاس
  • قابلیت افزایش مدت زمان شارژدهی
  • ضمانت سلامت فیزیکی 
  • بهترین کیفیت
  • ارسال به سراسر کشور 
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

Rockspace p11 Power Case 3650mAh
پاورگارد rockspace p11 Power Case 2500mAh یکی از تولیدات کمپانی راک‌اسپیس بوده که به راحتی بر روی تلفن همراه قرار می گیرد و باعث میشود هرگز بدون شارژ نمانید. این پاور گارد آیفون برای گوشی های iphone 7 plus با طراحی بسیار باریک، از بدنه‌ای بسیار محکم و مقاوم، طراحی فوق العاده و کیفیت بالا برای حفاظت از تلفن ‌همراه شما برخوردار است. جدا از اینکه از گوشی مراقبت می کند، فضای زیادی را در جیب شما اشغال نمی کند. خوش دست است و راحت در دست جای می گیرد و انتخاب خوب و مناسبی است برای کسانی که زمان زیادی از روز را در خارج از منزل سپری می‌کنند. باتری داخلی این محصول 3650 میلی آمپر می باشد. بنابراین این اطمینان را به شما می دهیم که شما انرژی مورد نیاز برای تماس های تلفنی، چک کردن پیام هایتان، دیدن فیلم یا گوش دادن به موسیقی را با گوشی خود خواهید داشت. با این امکان فوق العاده، تلفن‌ همراه شما در مدت زمان کمی حدود یک ساعت شارژ می شود. در این پاورگارد سادگی رعایت شده و این پاور بانک تنها با یک دکمه روشن و خاموش می شود. فقط کافی است که گوشی خود را در قاب قرار داده، دکمه را فشار دهید و گوشی خود را شارژ نمایید. چراغ LED نیز بر روی آن تعبیه شده، تا وضعیت باتری‌ را برای کاربران نمایش دهد، همچنین دارای وزن سبک و ضخامت کم است و کاربری راحتی دارد. این پاور بانک از تنوع رنگ‌بندی‌ زیبایی برخوردار است و مناسب هر سلیقه ای می باشد.
پاورگارد rockspace p11 Power Case 3650mAh به راحتی بر روی گوشی شما قرار می‌گیرد، ضمن اینکه فضای زیادی را اشغال نمی‌کند ، وزن اضافه زیادی هم به موبایل شما نمی‌افزاید، می توانید با اتصالی مطمئن به راحتی میزان شارژ دستگاه خود را چک و کنترل نمایید .

Grade 
1400-09-19

پاور گارد ایفون سون

فقط برای مدل پلاس موجوده؟

نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

قاب شفاف مگ سیف آیفون 14

390٬000 ‎تومان
100% اورجینال دارای ضمانت سلامت فیزیکی  پشتیبانی از شارژ مگ سیف  مقاوم در برابر خط و خش  پوشش قاب پشت و لبه های گوشی  ارسال به تمامی...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید