دسته بازی PUBG  کوتتسی مدل CS5171

دسته بازی PUBG کوتتسی مدل CS5171

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • ضمانت سلامت کالا
  • اتصال آسان روی تمامی مدلها
  • مناسب بازی پاپجی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

کنسول بازی کوتتسی مدل CS5171

دسته بازی PUBG کوتتسی مدل CS5171 یکی از محصولات موجود در بازار است که به عنوان دسته بازی برای گوشی موبایل مورد استفاده قرار می گیرد.


چندی پیش شرکت Epic با الگو گرفتن از موفقیت PUBG بازی با عنوان Fortnite Battle Royale را معرفی و به بازار عرضه کرد که این بازی توانست با متحول کردن جهان بازی، بیشترین تعداد بیننده را از آن خود نماید. این بازی برای گوشی های موبایل در دو پلتفرم اندروید و iOS به بازار آمده اند اما به دلیل سبک بازی و نیاز به واکنش های سریع در بازی، بسیاری از بازی کننده ها از سختی کنترل ها برروی گوشی لمسی خود شاکی هستند و نمی توانند با گوشی این بازی را دنبال کنند.
از طرف دیگر این بازی از دسته های بلوتوث نیز پشتیبانی نمی کند. دسته بازی PUBG کوتتسی مدل CS5171 برای پاسخ به نیاز کاربران طراحی شده که می تواند به راحتی فضایی مناسب برای بازی را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

دسته های بازی کوتتسی که به دکمه شلیک هم معروف می باشند، همگی مخصوص بازی Battle Royale طراحی شده اند. محصول پیش رو با برخورداری از نوآوری و تکنووژی های جدید توانسته کنترلی راحت تر و تجربه ای مشابه دسته کنسول را برای بازی کنندگان موبایل فراهم کند تا کاربران برای انجام این سبک بازی نیازی به هزینه زیاد کنسول های بازی نداشته باشند.

ار دیگر دسته های بازی که می‌توانید از مدل و مشخصات آن استفاده کنید:

دسته بازی تسکو مدل TG 155W

مشخصات

برند
کوتتسی
مدل
CS5171

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

دسته بازی موبایل تسکو TG 155W

1٬699٬000 ‎تومان
دسته بازی موبایل تسکو TG 155W یک دسته بازی موبایل بی‌سیم است که با اتصال به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث، به شما امکان بازی کردن با کنترل دقیق و...

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

پایه شارژر دسته پلی استیشن 5

1٬150٬000 ‎تومان
با پایه شارژر دسته پلی استیشن 5، دسته های بازی خود را به سرعت و بهره وری بیشتری شارژ کنید. این پایه شارژر با طراحی کاربرپسند و عملکرد قابل اعتماد،...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید