گارد محافظ آیفون ایکس پوست ماری

390٬000 ‎تومان
بدون مالیات
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • جلوگیری از خط و خش بدنه
  • مناسب سری X و xs
  • محافظت از لنز
  • پوشش طرح چرم پوست ماری
  • محافظت از دکمه های فیزیکی دستگاه
  • سبک و مستحکم
  • ارسال به سراسر کشور 
تعداد

مسلماً برای شما هم این اتفاق رخ داده است که گوشی از دستتان بیفتد و به قسمت های مختلف آن آسیب برسد. این یک موضوع اجتناب ناپذیر است که همه روزه دست کم برای افراد رخ می هد و باعث کاهش زیبایی بدنه گوشی می شود.

·        چرا گارد Kst؟

گارد و محافظ بدنه برند Kst یکی از بهترین قاب ها برای محافظت از گوشی شما در برابر ضربات و خط و خش است.

این محافظ بدنه با طراحی زیبای خود بخش هایی را که دکمه های فیزیکی، محل اسلات سیم کارت و پورت شارژر وجود دارند را با ایجاد انحنا مشخص کرده و در بخش پشتی نیز به خاطر وجود طرح پوست ماری و چرمی، نرمی و لطافت را در عین زیبایی جای داده است.

·        محافظت از لنز دوربین

لنز دوربین مهم ترین بخش یک گوشی چه برای کاربران با استفاده های عادی و چه برای عاشقان عکاسی است و خش برداشتن آن هزینه های زیادی برای تعویض نیاز دارد که خارج از حوصله است.

گوشی های اپل در سری های 6اس و بالاتر دارای لنز دوربین برآمده هستند و همین موضوع آسیب پذیری آن ها را نسبت به کشیده شدن بر روی اجسام تیز و آسیب رسیدن افزایش می دهد.

گارد چرمی طرح پوست ماری به واسطه ضخامتی که دارد، یک لایه بالاتر در اطراف لنز دوربین ایجاد می کند که به راحتی از آسیب رسیدن به لنز دوربین شما جلوگیری می کند.

·        راحتی محافظ

بعضی از محافظ های بدنه به قدری بزرگ، سخت و غیر قابل انعطاف پذیری هستند که گرفتن آن ها در دست احساس خوبی به شما نمی دهد و ممکن است از جیب شما هم بیفتد. اما قاب چرمی پوست ماری بسیار نرم و راحت بوده و حتی در قسمت پشتی از ضخامت پایین تر و قوی تر به منظور راحتی بیشتر استفاده کرده است.

لبه های اطراف این محافظ تیز و مربعی نبوده و به صورت گرد طراحی شده اند تا در دست گرفتن آن برای شما بهتر باشد.

·        محافظت گارد چرمی از دکمه های فیزیکی

بعضی از قاب ها در قسمت دکمه های فیزیکی روکش ایجاد نمی کنند و همین باعث می شود تا شما برای تنظیمات صدا، پاور و دیگر کار ها فشار بیشتری وارد کنید؛ این در طولانی مدت باعث آشفتگی و یا از رنگ و رو افتادن دکمه های اصلی می شود.

 اما این گارد محافظ در همه قسمت های اطراف حتی بر روی دکمه ها نیز از پوشش مناسب استفاده کرده تا فشار بر روی انگشتان دست را کاهش داده و از زیبایی اصلی بدنه ایفون شما محافظت کند.

 

این محافظ زیبا برای ایرپادز اپل هم ساخته شده و در صورت تمایل می توانید ست گارد محافظ گوشی ایفون و ایرپاد زا با طرح پوست ماری از ما تهیه کنید!.

 

 

 

گارد محافظ چرمی ایفون ایکس اس, گارد محافظ چرمی ایفون ایکس اس ماکس,محافظ بدنه پوست ماری ایفون ایکس اس ,محافظ بدنه پوست ماری ایکی اس ماکس,گارد طرح چرم پوست ماری ایفون ایکس اس ,گارد طرح چرم پوست ماری ایکس اس ماکس,

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید