کیف اورجینال VPG Leather مناسب آیفون 11

کیف اورجینال VPG Leather مناسب آیفون 11

699٬000 ‎تومان
بدون مالیات

Bag Original VPG Leather Iphone 11

  • اورجینال
  • محافظت از صفحه نمایش
  • مقاوم در برابر ضربه 
  • برخورداری از درب مگنتی
  • مجافظ 360 درجه
  • ارسال به سراسر کشور 
تعداد

کیف 100% اورجینال VPG Leather فقط در اپل سرویس ایران

اگر جدیدا موبایل آیفون 11  را خریداری کرده اید و به فکر محافظت آن در برابر ضربه و آسیب های احتمالی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا کیف چرمی VPG را خریداری نمایید. کیف کلاسوری چرمی وی پی جی سری برای گوشی های پرچمدار برندهای مختلف طراحی و ساخته شده و از مرغوبیت و کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است.
چارچوب کیف چرمی VPG برای گوشی آیفون 11  از جنس پلاستیک سخت ساخته شده تا در صورت برخورد آن با اجسام سخت و سنگین یا سقوط گوشی از دست کاربران، گوشی موبایل شما هیچ صدمه ای نبیند واز آن محافظت شود.
کیف چرمی VPG مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و آسیب دارد. پس از خریداری این محصول و قرار دادن گوشی آیفون 11 در کیف چرمیVPG ، بدون هیچ محدودیتی به تمامی دکمه ها و پورت لایتنینگ دستگاه دسترسی خواهید داشت. برروی این محصول دو شیار تعبیه شده که می تواند یک سیمکارت و یک ابزار بازکننده شیار سیمکارت را در خود قرار دهد.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

کاور ایرپاد پرو 2 اسپیگن

355٬000 ‎تومان
Spigen Cover Apple AirPods Pro 2 کاور ایرپاد پرو 2 اسپیگن از مواد نرم و محافظ استفاده می‌کنند مانند سیلیکون یا TPU که از آسیب‌های روزمره، گرد و...

گارد و قاب آینه ای آیفون

از 299٬000 ‎تومان
گارد و قاب آینه ای مناسب برای سری آیفون ۸ به بالا  Mirror iPhone case بهترین کیفیت دارای فریم دور محافظ بدنه دارای آینه ضد ضربه،...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید