قلم اپل

قلم اپل مناسب آیپد Apple Pencil

تماس بگیرید
بدون مالیات

تعداد

قلم اپل Apple Pencil (1st generation)


جدای از جذابیت‌های فراوانی که تبلت آیپد پرو به‌تنهایی دارد، این محصول با قلم جادویی و کیبورد کارآمدی همراه شده که جذابیت‌های این تبلت را دوچندان کرده است. این دو وسیله‌ی جانبی انحصارا برای آیپد پرو طراحی شده‌ و می‌بایست جداگانه تهیه شوند. در حقیقت با اندازه‌ی بزرگی که تبلت آیپد پرو دارد، این میل و انگیزه در درون کاربران این تبلت به وجود می‌آید که با قلم مثال‌زدنی آن کار کنند. یا اگر کارتان به گونه‌ای است که زیاد با برنامه‌های آفیس سر و کار دارید، کار با کیبورد این تبلت می‌تواند اتفاق بسیار خوشایندی باشد.

 نخستین حسی که بعد از در دست گرفتن مداد اپل (Apple Pencil) داشتیم، وزن نسبتا زیاد و سطح لغزنده‌ی آن بود. اما بعد از مدتی کار کردن با این مداد جادویی و بررسی دقیق‌تر آن، نظر عجولانه‌ی خود را پس گرفتیم. مداد اپل با وزنی معادل با 20.7 گرم تعادل بسیار خوبی در دست دارد و هرگز کار کردن با آن سخت یا اذیت‌کننده نیست. همچنین این قلم باوجود سطح براقش، چندان سُر به نظر نمی‌رسد.

باوجود آن که مداد اپل یک قلم دیجیتالی به‌حساب می‌آید، اما هرگز حس و حال کار کردن با یک قلم دیجیتالی را به شما منتقل نمی‌کند. این قلم چه ازلحاظ ظاهری و چه ازلحاظ عملکردی بسیار شبیه به یک مداد است. حسی که ما از کار کردن با مداد اپل و آیپد پرو داشتیم، بسیار شبیه به حس کار کردن با مداد و کاغذ است. مداد اپل دارای بدنه‌ای کشیده، باریک و گرد است.
در قسمت ابتدایی مداد اپل، نوکی وجود دارد که هرگز تمام نمی‌شود! اما در صورت بروز مشکل می‌توانید آن را با نوک دیگری که در بسته‌بندی قلم وجود دارد، عوض کنید. طریقه‌ی عوض کردن آن بسیار راحت است و برای جدا کردن این نوک، تنها لازم است آن را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید.
در انتهای این قلم هم یک بخش جدا‌شونده وجود دارد که در زیر آن درگاه شارژ لایتنینگ مخفی شده است. درپوش بخش انتهایی این قلم بسیار کوچک است و احتمال گم شدن آن وجود دارد. این درپوش به‌صورت آهنربایی است.

می‌توان با استفاده از تبدیلی که در بسته‌بندی مداد اپل وجود دارد، با کابل لایتنیگ هم این مداد را زنده نگه داشت. اتصال این قلم به آیپد پرو از طریق بلوتوث انجام می‌گیرد. اما برای همگام شدن این دو دستگاه با یکدیگر لازم است تا برای نخستین بار، قلم را به آیپدتان وصل کنید. بعد از همگام شدن می‌توانید قلم را از تبلت جدا کرده و به کار با قلم ادامه دهید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید