کابل شارژ اورجینال ایرپاد پرو 1

650٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • برداشته شده از روی پک
  • تایپ سی به لایتنینگ
  • طول 1 متری
  • دارای گارانتی 3 ماهه
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

کابل شارژ اورجینال ایرپاد پرو 

میزان نگهداری شارژ باتری ایرپاد پرو نسل اول بستگی به شرایط استفاده، تنظیمات و میزان مصرف آن دارد. با این حال، باتری ایرپاد پرو نسل اول می‌تواند تا 5 ساعت به طور پیوسته از آن استفاده کنید. همچنین، با مورد استفاده از جعبه شارژ که دارای باتری داخلی است، می‌توانید تا 24 ساعت به طور پیوسته از ایرپاد پرو نسل اول استفاده کنید.

به علاوه، با شارژ کامل باتری ایرپاد پرو نسل اول در حالت استندبای (بدون استفاده)، می‌توانید حدود 18-19 ساعت از آن استفاده کنید. البته این میزان نگهداری شارژ در شرایط واقعی ممکن است متفاوت باشد و بستگی به شرایط محیطی، تنظیمات و میزان استفاده دارد.

کابل شارژ اورجینال ایرپاد پرو نسل اول شامل دو قسمت رابط Lightning جهت اتصال به ایرپاد پرو و یک رابط USB جهت اتصال به شارژر است.

این کابل شارژ اورجینال اپل با کیفیت بالا و استاندارد ساخته شده است و از جنس مواد با کیفیت استفاده شده است. همچنین، شارژر اورجینال اپل با توان و ولتاژ مناسب برای شارژ ایرپاد پرو نسل اول طراحی شده است و می‌تواند باعث افزایش عمر باطری این دستگاه شود.

با این حال شارژ شدن ایرپاد پرو با کابل لایتنینگ و شارژر‌های بی سیم QI امکان پذیر است که همانطور می‌دانیم کابل آسیب دیده قادر به انتقال جریان را ندارد و حتی ممکن است بدلیل عملکرد ضعیف، هدفون شما را معیوب کند. اپل سرویس به همین دلیل مفتخر است تا با تامین کابل شارژر ایرپاد پرو به صورت کاملا اورجینال و اصلی از سلامت دستگاه شما محافظت نماید.

توجه فرمایید که این کالا از روی جعبه اصلی ایرپاد پرو برداشته شده و فاقد جعبه است؛ همچنین به دلیل اورجینال بودن؛ از نظر قیمت قابل قیاس با محصولات مشابه و تقلبی ارزان قیمت نمیباشد. شما عزیزان می‌توانید کابل شارژ اورجینال ایرپاد پرو را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Airpods Pro 1st Generation
ورودی
Lightning
خروجی
Type-C
طول
1 متر
Grade 
1399-09-11

ساپورت شارژر ۱۸ واتی

باسلام و احترام
این کابل از شارژر ۱۸ واتی شارژ سریع رو ساپورت میکنه ؟
چون قیمت اش از همین مدل کابل تو سایتتون پایین تره
ممنون

  • افراد این بررسی را مفید ارزیابی کردند.
نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

باتری ایرپاد سری 3

از 1٬100٬000 ‎تومان
100% اورجینال به صورت رو‌کاری دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض در واحد خدمات (تهران) ارسال به سراسر کشور

باتری گوشی ایرپاد سری 1 و 2

از 890٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی ایرپاد پک تک عددی دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور لطفا آموزش تعویض باتری ایرپاد...

اسپیکر ایرپاد پرو

از 650٬000 ‎تومان
در هنگام گوش دادن به موسیقی با صدای و یا صدمات ناشی از ضربه به ایرپاد ممکن است بلند گوی آن به مشکل برخورد کند که با تعویض این قطعه مجدد از صدای بی...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید