آداپتور شارژر مک بوک 45 وات مگ سیف 2 کپی

2٬050٬000 ‎تومان
بدون مالیات

شارژر مگ سیف 2 با توان 45 وات

45W Magsafe Power Adapter 


  • های کپی با درجه کیفیت A+
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • کاملا استاندارد
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

شارژر مک بوک مگ سیف دو 45 وات کپی

آداپتور برق 45 واتی اپل مدل Magsafe در اندازه کوچک طراحی شده، حمل آسانی دارد، دارای یک اتصال مغناطیسی DC است و برای مک بوک ایر مناسب می‌باشد.

کاربرد این آداپتور در زمانی که نوسان برق وجود داشته باشد، بسیار است زیرا کابل شما قطع می‌گردد تا از آسیب دیدن و ضعیف شدن کابل در طی زمان جلوگیری شود. وظیفه این کانکتور برقراری ارتباط ایمن می‌باشد. در صورتیکه برقراری ارتباط به درستی انجام شود، چراغ LED تعبیه شده در بالای کانکتور DC روشن می‌شود. درصورتیکه که سیستم خاموش و یا در حالت sleep قرار گیرد، این آداپتور 45 واتی، برق باطری پلیمر لیتیوم را مجدد شارژ می‌کند.

از ویژگی ها و قابلیت های آداپتور برق 45 واتی اپل مدل Magsafe می‌توان به طراحی زیبا، کیفیت بالای ساخت، سهولت استفاده و قیمت مناسب آن اشاره کرد. توجه داشته باشید که این کالا تنها سازگار با مک بوک ایر دارای پورت Magsafe می‌باشد.

در طول روز مخصوصا در فصل تابستان بسیار پیش می‌آید که برق قطع و وصل شود یا در حالت عادی در منزل یا محل کار نوسان برق وجود داشته باشد. با کمک گرفتن از این آداپتور برق 45 واتی اپل مدل Magsafe می‌توانید به راحتی از شارژر استفاده کنید. دیگر اضطرابی برای آسیب دیدن یا ضعیف شدن دستگاه خود نخواهید داشت.

 اپل سرویس محصول خریداری شده شما عزیزان را با ضمانت سلامت فیزیکی کالا ارسال میکند 


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال اپل در ایران»

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید