آموزش حذف برنامه های اپل واچ

person نویسنده: بهنام سکاکی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 5740

برخی از کاربران اپل واچ در خصوص حذف کردن برنامه های موجود در اپل واچ خود با مشکلاتی مواجه‌اند که توصیه ما به آن ها این است که هرازگاهی برنامه‌های غیرقابل استفاده و یا با استفاده کمتر در اپل واچ یا آیفون خود را حذف نمایند.

حذف برنامه‌های بی کاربرد چه در اپل واچ و چه در گوشی آیفون سرعت دیوایس را افزایش داده و دستگاه را بهینه می‌سازد. باز بودن این برنامه‌ها در پیش زمینه منجر به کاهش عمر باتری دستگاه نیز خواهد شد.

ترفندهای اپل واچ

نکته: برنامه های اورجینال اپل قابل حذف نیست؛ به این دلیل که خواسته خود کمپانی اپل است؛ مانند برنامه‌های Activity و Workout که از قبل روی اپل واچ نصب شده است. تنها برنامه هایی که از App store دانلود شده را می‌توان حذف کرد.

نکته: تمام برنامه‌های اپل واچ در My Watch آیفون نیز موجود است! در صورتی که آن ها را فقط از اپل واچ پاک کنید، در گوشی آیفون باقی مانده و تنها با یک کلیک دوباره برمی‌گردند. بهتر است آن‌ها را از گوشی به نحوی پاک نمایید تا دیگر هیچ اثری از آنها در اپل واچ نماند.

آموزش روش حذف برنامه‌های اپل واچ

بر روی دکمه digital crown ضربه زده تا برنامه‌هایی که در اپل واچ نصب هستند نمایان شود. درحالت نمایش برنامه روی Grid view بمانید. درصورتی که حالت نمایش را براساس ترتیب حروف الفبا Alphabetical List تنظیم کرده‌اید، باید با فشار انگشت روی صفحه ساعت Grid view را انتخاب نمایید.

حذف برنامه ها از اپل واچ

اینکه روی یک مورد از برنامه های قابل حذف ضربه زده و نگه دارید، دراینصورت مشاهده خواهید کرد که همه برنامه به حرکت در می آیند، این یعنی درحالت ویرایش هستید و قادر خواهید بود این برنامه‌ها را در اطراف حرکت داده و یا حذف نمایید.

حذف برنامه از اپل واچ

 در کنار بعضی از برنامه‌ها علامت × وجود دارد؛ برای حذف آن ها روی × ضربه زده تا پیام Are you sure you want to delete name of app? نمایش داده شود، به منظور تایید ضربه بزنید تا برنامه حذف شود.

حذف برنامه های اپل واچ

اگر وارد صفحه My Watch آیفونی شوید که به اپل واچ نصب است، لیست برنامه های اپل واچ را مشاهده می‌کنید. برنامه‌ای که حذف کردید از لیست اول به لیست دوم انتقال داده شده، همچنین با زدن گزینه install می‌توانید مجددا آن را نصب کنید.

حذف برنامه های اپل واچ

آموزش حذف برنامه‌های اپل واچ از آیفون

به منظور حذف کامل، برنامه‌ای که از قبل پاک کرده‌اید را مجددا روی اپل واچ نصب نمایید. این بار آیکون برنامه را در صفحه اصلی گوشی آیفون قرار دهید. برای وارد شدن به حالت ویرایش مجدد انگشت‌تان را روی برنامه قرار دهید. سپس روی علامت × در کنار برنامه ضربه بزنید. در گوشی‌ های x به منظور خروج از ویرایش روی گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. در مدل‌های دیگر برای خروج از ویرایش کافی‌ست دکمه هوم را فشار دهید.

حذف برنامه های اپل واچ از طریق آیفون

حال اگر به لیست برنامه های اپل واچ مراجعه نمایید. خواهید دید که از آن برنامه ها نه در اپل واچ و نه در گوشی آیفون اثری باقی نمانده است.

 

سپاس از همراهی‌تان

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید