فورس تاچ اپل واچ

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1725

در این بلاگ به طور مختصر در مورد فناوری فورس تاچ ساعت اپل واچ صحبت می‌کنیم.

کاربران اپل واچ در تلاش‌اند تا تمام قابلیت‌های پنهان اپل واچ را پیدا کنند. کم‌ترین ویژگی در جدیدترین دیوایس اپل یعنی اپل واچ ، قابلیت فورس تاچ " Force Touch " است.

فورس تاچ اپل واچ چیست ؟

این قابلیت به شما امکان میدهد با فشار دادن محکم روی صفحه، برخی از تنظیمات را تغییر دهید.

عادت کردن به این قابلیت کمی عجیب است، بنابراین در اینجا یک راهنمای مفید از برنامه‌های موجود در اپل واچ جدید شما که فورس تاچ می‌تواند با آن ها کار کند، وجود دارد.

با اپل سرویس ایران همراه باشید :

apple watch force touch feature apple service


نمای ساعت اپل واچ را مطابق با میل خود تنظیم کنید

در اینجا کاربردی از Force Touch وجود دارد که اکثر کاربران اپل واچ با یادگیری همه گزینه‌های مختلف صفحه نمایش، رنگ‌ها را تغییر می‌دهند ، اطلاعات اضافی را برای نمایش انتخاب می‌کنند و سپس کل مراحل را چندین بار تکرار می‌کنند. یک پرس محکم روی صفحه منویی را به شما می‌دهد که به شما امکان می‌دهد به ظاهر مورد نظر دست یابید و سپس آن را به دلخواه خود را تنظیم کنید.

 فورس تاچ اپل واچ

از Messages نهایت استفاده را ببرید

احتمالا از اپل واچ برای متن استفاده میکنید و Force Touch اینکار را سریع‌تر می‌کند.

وقتی اولین بار برنامه را باز می‌کنید، Force Touch گزینه‌ای را برای شروع پیام جدید بدون پیدا کردن مکالمه موجود به شما می‌دهد. و هنگامی که گپ میزنید، می‌توانید از آن استفاده کنید تا پاسخ دهید، اطلاعات تماس را برای شخصی که با او صحبت می‌کنید دریافت کنید و موقعیت مکانی خود را برای آنها ارسال کنید.

پس از نوشتن پیام، ممکن است بخواهید یک ایموجی متحرک فانتزی را ارسال کنید. حرکات دست هیچ کاری نمی‌کنند اما بسیار جذاب به نظر می‌رسند وقتی Force Touch به شما امکان می‌دهد رنگ قلب و صورتک را تغییر دهید. قلب ها می‌توانند قرمز ، آبی یا بنفش باشند و شکلک‌ها می‌توانند به رنگ قرمز زرد یا قرمز خشمگین باشند. اینکار با چرخاندن Digital Crown نیز امکان‌پذیر است.

فورس تاچ اپل واچ

استفاده از تقویم خود را توسعه دهید

بعضی اوقات، میخواهید همه رویدادهای آینده خود را که در یک لیست ببینید اما شما ممکن است بخواهید همه آنها را در حباب های رنگی قرار دهید، مانند تقویم در آیفون.

فشار دادن روی تقویم به شما امکان میدهد بین نمای لیست و یک جدول زمانی روزانه انتخاب کنید تا انتخاب کنید کدام یک برای شما مناسب تر است.

 فورس تاچ اپل واچ

راهنمایی‌های مسیریاب را متوقف کرده یا به مردم بگویید چه زمانی در آنجا خواهید بود

گاهی اوقات، شما در اتومبیل خود سوار می‌شوید و به جایی می‌رسید که دیگر نیازی به کمک ندارید. شاید شما به یاد داشته باشید که چگونه به جایی بروید که می‌خواهید بروید یا باید تغییری در مسیر خود ایجاد کنید، یا اینکه از صدای راهنمای مسیریابی که از تلفن شما بیرون می آید خسته شده‌اید.

Force Touch در نقشه مسیر گزینه ای را برای 'Stop Direction' به شما نشان می‌دهد. می‌توانید با مقصد خود تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که دیر می‌رسید.

 فورس تاچ اپل واچ

گزینه‌های پخش موسیقی خود را تنظیم کنید

اپل واچ شما می‌تواند به عنوان یک ریموت برای کنترل موسیقی در آیفون شما کار کند یا اگر هدست بلوتوث را با آن جفت کنید، میتواند به صورت خاص یک پخش کننده موسیقی باشد. اگر میخواهید تنظیمات خود را در برنامه Music سفارشی کنید، فقط روی صفحه فشار ایجاد کنید. این به شما امکان می‌دهد موسیقی خود را تنظیم یا تغییر دهید (یا یک آهنگ یا همه آنها). اگر تنظیم کنید، می‌توانید یک منبع را نیز انتخاب کرده و از طریق AirPlay به دستگاه دیگری وصل کنید.

 فورس تاچ اپل واچ

همه چیز را پاک کنید

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تمام اعلان‌هایی که در صفحه اپل واچ شما منتظر هستند را پاک کنید و مجبور نباشید این کار را به طور جداگانه برای هریک انجام دهید.

 فورس تاچ اپل واچ

منبع: Cult of Mac

 

سپاس از همراهی شما...

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید