مقایسه ایرپاد سری 1 و 2

person نویسنده: محمد رضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 6184

یکی از بهترین هندزفری های بی سیمی که تاکنون تولید شده و مورد استقبال کاربران بسیاری قرار گرفته است، ایرپادهای اپل میباشد که هرچند با داشتن قیمتی بالا و طراحی عجیب به یکی از پرفروش ترین محصولات الکترونیکی بازار تبدیل شده است.

ایرپاد های سری اول کاستی هایی داشت که میتوان از آنها به ضدآب نبودن، عمرباتری کم، نبود قابلیت حذف نویز اشاره کرد اما نسل تازه ای از آنها یعنی ایرپادهای 2019 دارای باتری های بزرگتر، طراحی متفاوت، کیس شارژ با قابلیت شارژ بی سیم میباشد و با سرعت بالاتری به گوشی یا دستگاه های دیگر متصل میشود.

 تراشه ی جدیدی که دراین ایرپادها به کار رفته شده میتواند یک ساعت مکالمه ی بیشتر را برای کاربران به ارمغان آورد، به علاوه بهبود وضوح میکروفون را به همراه داشته است. اصلی ترین تغییر ایرپاد های نسل دوم، چیپ و شارژ وایرلس آنهاست.

در واقع این نسل از ایرپاد یک نسخه ارتقا یافته از ایرپادهای نسل اول میباشد به صورتیکه حتی اسم آنها تغییر پیدا نکرده است وبه دلیل شباهت هایی که در ظاهر آن وجود دارد، برخی از فروشندگان سودجو ایرپادهای نسل اول را به عنوان ایرپادهای نسل دوم به فروش میرسانند. یکی ازراه های تشخیص  ایرپادهای نسل جدید این است که بدون استفاده از کلید خاصی و تنها با صدا کردن آن از دستیار صوتی اپل استفاده میکنید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید