10 بازی برتر سال 2020 آیفون

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 593

در این مطلب قرار است تا به معرفی و بررسی کلی چندین بازی معروف برای آیفون و آیپاد اپل در سال 2020 بپردازیم؛

این رده بندی بازی ها توسط سایت mac world جمع آوری شده و درون اش تمام سبک ها از ورزشی گرفته تا رانندگی، ماجراجویی، تیراندازی، پازل و غیره قرار داده شده است.

بسیاری از این بازی ها شاید برای شما سادته و پیش پا افتاده به نظر برسند اما آن قدر جذاب هستند که تا حد زیادی شما را مبهوت و معتاد خود خواهند کرد!.

لیست این این بازی ها را به ترتیب در زیر برایتان خواهیم گفت.

بازی The Battle Of Polytopia

نبرد پولی توپیا یک بازی استراتژیک و جذاب بوده که استودیوی بازی سازی به نام Midjiwan AB آن را تولید کرده است؛ این بازی که هم برای نسخه های آی او اس و هم برای نسخه های اندروید طراحی گردیده شده به صورت گرافیکی و چهار خانه ای مانند بازی های قدیمی بوده و این قابلیت را به شما می دهد تا در درون بازی به کشف دنیا های جدید بپردازید، فناوری های جدید به دست بیاورید، با قبیله های دیگر به جنگ بروید و بسیاری کار های دیگر را انجام دهید!.

جهت دانلود کلیک کنید

بازی Pigeon Wings Strike

بازی دوم در لیست بازی های برتر آیفون در سال 2020 پرواز با کبوتر ها نام دارد که برای اولین بار در سال 2017 منتشر شده و از بدو معرفی تا کنون جزو بازی های برتر قرار گرفته است. البته چیزی که در سال 2017 معرفی گردید نسخه پیشین و کمی مشکل دار این بازی با نام Pigeon Wings بود که به سرعت نسخه پیشرفته اش ساخته شد.

در این بازی شما کاربران به عنوان یک کبوتر خلبان وظیفه دارید تا کار ها و ماموریت های مخفی که به شما محول می شود را انجام دهید تا در انتها از سکه و امتیازات بازی برای آزاد سازی دیگر کبوتر های خلبان استفاده کنید تا قدرت های بیشتری برای ادامه بازی دریافت نمایید.

جهت دانلود کلیک کنید

بازی Disc Drivin’ 2

بازی مسابقه ای هدایت دیسک شبیه به بازی هایی است که قبل تر در شهربازی با حرکت دادن دیسکی در میان یک میز برای وارد کردن آن در دروازه ی حریف انجام می دادید. در این بازی باید با استفاده از مهارت هایتان در مسابقه ای میان دیسک ها، خود را به چالش بکشید؛ از سلاح های مختلف برای جلو انداختن خودتان استفاده کنید و با استفاده از سکه ها، قفل دیسک های قوی تر را بازی کنید!.

جهت دانلود کلیک کنید

بازی Data Wing

بازی دیتا وینگ در سبک مسابقه ای یا همان Racing بوده که استودیوی Dan Vogt آن را برای دوست داران اندروید و آی او اس تولید کرده است.

در این بازی شما در درون یک سیستم کامپیوتری به عنوان داده یا همان دیتا قرار گرفته اید و باید از دستورات فرد اصلی یا همان مادر پیروی کنید.

شخصیت اصلی خود به خود در حال حرک است و شما با لمس سمت پچ و راست او اقدام به تغییر مسیر اش می کنید؛ اما در ادامه و با افزایش سرعت بازی و امکان برخورد به دیوار های درون مسیر، هیجان بازی بالاتر رفته و نیاز به سرعت عمل بیشتر شما برای جا خالی دادن نسبت به موانع دارد!.

جهت دانلود کلیک کنید

بازی Peak’s Edge

بازی دیگری که در لیست برترنی های iOS در سال 2020 قرار گرفته است جنگ اهرام ا پیکس اج نام دارد. در این بازی شما باید کنترل یک هرم را برعهده بگیرید و در این بین، یک سری ویژگی، حرکت و قدرت های خاص در آن مرحله به شما داده می شود.

محیط بازی دارای چندین مثلث بوده و هرم روی آن ها به حرکت در می آید؛ بسته به جهتی شما انگشت خود را بکشید هرم هم همان جهتی خواهد رفت. حال بازی برای شما یک نقطه جهت عبور از مرحله فعلی تعیین می کند و شما نیز باید به نقطه ی معلوم برسید. کار در آن جایی سخت می شود که با چند حرکت اشتباه، خود را به دشمن هرم نزدیک کنید و ضربه ای از او دریافت نمایید؛ پس سخت باید مواظب حرکات تان باشید!.

جهت دانلود کلیک کنید

بازی Knight Brawl

نبرد شوالیه ها یک بازی ماجراجویانه و اکشن بوده و توسط استودیوی Colin Lane Games AB تولید گشته است. در این بازی تک نفره و آفلاین قرار است تا درگیر شوالیه ها و گلادیاتور ها شوید و با آن ها به نبرد بروید؛ هر فردی که انتخاب می کنید میزان قدرت و سلاح خاص خودش را دارد، پس به راحتی می توان با متوجه شدن نقاط ضعف رقیب او را شکست داد.

جهت دانلود کلیک کنید

بازی Shadowgun Legends

بازی هفتم در این لیست سبک اکشن و شوتینگ یا همان تیر اندازی خودمان بوده که استودیوی MADFINGER Games آن را کاملا رایگان در اتخیار کاربران اپلی قرار داه است. در این بازی شما کاربران به عنوان شخصیت اول و اصلی با دارا بودن یگ سری سلاح به جنگ دشمنانی عظیم الجثه و غول پیکر می روید و یکی یکی آن ها را بر روی زمین می اندازید.

گرافیک این بازی به قدری جذاب و گیرا است که هرگز شما را پشیمان نخواهد کرد!.

جهت دانلود کلیک کنید

بازی Pin Out

پین اوت یک بازی مهیج و اعتیاد آور در سبک Arcade است که توسط استودیوی Medicore و همان خالق بازی مهیج شکاندن شیشه ها یا Smash Hit است که کمتر کسی است که نام آن را نشنیده باشد!.

در این بازی با همراه شدن با توپ پین بال در مکان های مختلف به بازی کردن بپردازید؛ آنقدر توپ را محکم پرتاب کنید که تا جایی که می شود به جلو رفته و بیشترین امتیاز را اذعان شما کند!.

جهت دانلود کلیک کنید

بازی Asphalt: 9 Legends

کسی هست که اسم سری بازی های جذاب و ماشین رانی آسفالت را نشنیده باشد؟؛ بازی های مسابقه ای و ماشین رانی و موتور رانی Asphalt که در تمامی سیستم عامل های مختلف قرار دارند از سری بازی های بسیار جذاب و با گرافیک بالا هستند که به دو صورت آفلاین و آنلاین جهت بازی با هوش مصنوعی و رقبا در سیستم ایفون و آیپد های شما قابل دانلود می باشند. آسفالت 9 نیز آخرین نسخه به روز رسانی شده ی این بازی جذاب است که دارای مراحل چالشی و نفس گیر بسیار جذاب می باشد.

جهت دانلود کلیک کنید

بازی Rowdy City Wrestling

آخرین بازی در لیست ده بازی معروف دستگاه های اپلی شامل آیفون و آیپد بازی ورزشی کشتی گیری می باشد.

در این بازی شما به عنوان یک فرد حرفه ای در این زینه وارد محل کشتی گیری می شوید؛ برای پیشرفت در این زمینه و بهبود وضعیت عضلانی و تاکتیکی اشخاصی را ملاقات می کنید، به سالن های بدنسازی می روید و شرکت در نبرد ها از آسان به سخت، مهارت های خود را تقویت می کنید و مانند یک کشتی گیر در دنیای واقعی، زندگی می کنید!.

جهت دانلود کلیک کنید

در این جا نیز لیست ده بازی برتر معرفی شده برای گوشی های آیفون را برایتان باز گو کردیم.

اگر تمایل به مشاهده اپلیکیشن های معرفی شده توسط اپل سرویس ایران را دارید، کلیک کنید

شما چه بازی دیگری را می شناسید که ارزش قرار گیری در لیست بازی های برتر را داشته باشد؟ با ما به اشتراک بگذارید!.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید