Fing - Network Scanner

person نویسنده: list دسته: اپلیکیشن و گجت و تازه های تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1668

نرم افزاری برای کشف دستگاه هایی که به شبکه wifi متصل هستند.

Fing یک برنامه اسکنر شبکه است که به کاربران امکان می دهد تمام دستگاه های متصل به شبکه Wi-Fi خود را کشف کنند. اطلاعات دقیق در مورد هر دستگاه مانند آدرس IP، آدرس MAC، فروشنده و غیره را ارائه می دهد. Fing همچنین ویژگی های امنیتی شبکه مانند اسکن آسیب پذیری و نظارت بر فعالیت های مشکوک را ارائه می دهد. برای هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است.

Fing - Network Scanner     Fing - Network Scanner

با استفاده از اپلیکیشن فینگ، شما می‌توانید امکانات مختلفی را تجربه کنید که از جمله آن‌ها می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • کشف دستگاه‌های متصل به شبکه: فینگ به شما امکان می‌دهد تا تمام دستگاه‌های متصل به شبکه خود را کشف کنید، از جمله کامپیوترها، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، دستگاه‌های IoT و غیره.
  • تحلیل جزئیات دستگاه‌ها: این اپلیکیشن اطلاعات دقیقی را درباره هر دستگاه فراهم می‌کند، از جمله آدرس IP، آدرس MAC، تولیدکننده، نوع دستگاه و مصرف شبکه.
  • امنیت شبکه: با فینگ، می‌توانید به راحتی به دنبال دستگاه‌های ناشناخته در شبکه خود بگردید، که این می‌تواند به شناسایی دستگاه‌های نفوذی یا دسترسی غیرمجاز کمک کند.
  • رفع مشکلات شبکه: با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید مشکلات شبکه مانند اتصال ناموفق، اتصال اینترنت کند، یا مشکلات DHCP را پیدا کرده و رفع کنید.
  • بهینه‌سازی عملکرد شبکه: با تجزیه و تحلیل مصرف شبکه دستگاه‌ها، می‌توانید بهترین استفاده را از پهنای باند شبکه خود داشته باشید و عملکرد شبکه را بهبود بخشید.

با استفاده از این قابلیت‌ها، شما می‌توانید بهبود عملکرد و امنیت شبکه خود را تضمین کنید و مشکلات شبکه را به طور کامل تحلیل و رفع کنید

جهت دانلود کلیک کنید

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید