watchOS 7 و تغییرات آن

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1172

اپل ماه گذشته به طور رسمی از watchOS 7 در WWDC برای توسعه دهندگان رونمایی کرد و جزئیات جدیدی از قبیل بررسی خواب و موارد دیگر را بیان کرد. با اینکه که در حال حاضر بروزرسانی در دسترس توسعه دهندگان است، اما امسال یک بتا عمومی نیز برای اولین بار در دسترس کاربران اپل واچ قرار خواهد گرفت. 

تغییرات WatchOS 7 چیست؟

اپل در watchOS 7 روی سلامتی و تناسب اندام تمرکز کرده است به طوری که در برنامه Workouts با ارائه تمرینات ورزشی و همچنین ثبت کالری صرف شده سعی دارد عملکرد خود را در زمینه سلامتی را تکمیل تر کند. همچنین برنامه Activity دستخوش تغییراتی شده و به Fitness تغییر نام داده است.
یکی از مفیدترین ویژگی های جدید در watchOS 7 اشتراک گذاری صفحه و تم ساعت است. در این بروزرسانی میتوانید نوع چینش و درکل صفحه ساعت خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و همچنین از مواردی که دیگران به اشتراک گذاشته اند استفاده کنید..

سرانجام، پس از سالها شایعات و گمانه زنی ها، watchOS 7 رسماً از ردیابی خواب پشتیبانی میکند. تعداد کمی از ویژگی های جدید در iOS 14 و watchOS 7 طراحی شده اند که به شما کمک میکنند خواب خود را ارزیابی کنید و بهترین خواب ممکن در شب را بدست آورید. ویژگی دیگری در iOS وجود دارد که میتواند مکمل اپل واچ در زمینه ارزیابی خواب باشد. Wind Down در آیفون به شما کمک میکند کیفیت خواب خود را افزایش دهید و برای اینکار مواردی از قبیل ورود به حالت Do Not Disturb و یا پخش موسیقی های آرامش بخش را انجام میدهد.
watchOS 7 در حال حاضر به صورت نسخه بتا برای توسعه دهندگان موجود است، نسخه بتای اول در 22 ژوئن منتشر شده است. انتشار نسخه بتا به این دلیل بود که توسعه دهندگان بتوانند تغییرات لازم برای هماهنگی بهتر برنامه هایشان با watchOS 7 را انجام بدهند.

WatchOS 7 از کدام مدل های اپل واچ پشتیبانی میکند؟

با انتشار گذشت زمان و معرفی محصولات جدیدتر شرکت اپل، اپل واچ های سری 1 و 2 اپل از رده خارج خواهند شد به طوریکه اپل، watchOS 7 را برای اپل واچ های سری 3 و بالاتر منتشر میکند. اگر یکی از کسانی هستید که از اپل واچ سری 1 یا 2 استفاده میکنید، بهتر است به فکر خرید گجت های پوشیدنی جدیدتر باشید.

سپاس از همراهی شما...

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید