آخرین اخبار آیفون 12 اپل

person نویسنده: بهنام سکاکی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 715

چند ماه دیگر، گوشی‌های جدید اپل تحت عنوان آیفون 12 وارد بازار می‌شود. در اینجا سعی داریم آخرین شایعات مربوط به مشخصات این موبایل بازگو کنیم.

گوشی‌های جدید اپل به نام آیفون سری ۱۲ اپل، احتمالا تا آخر سال میلادی عرضه خواهد شد و تحلیل‌گران روز به روز با گرفتن اطلاعات از داخل شرکت، سعی بر افشای مشخصات فنی و ظاهری آیفون‌های جدید را دارند.

در اینجا آخرین شایعات مربوط به گوشی آیفون 12 اپل ، طبق گفته مهندسان شرکت اپل ، را شرح خواهیم داد.

آیفون 12 اپل اخبار و شایعات

طراحی آیفون 12

طبق گفته آقای جان پروسر (John Prosser) ، تحلیل‌گر تکنولوژی، شرکت اپل ۴ مدل گوشی را عرضه خواهد کرد:

  • آیفون 12 - 5.4 اینچ
  • آیفون 12 مکس - 6.1 اینچ
  • آیفون 12 پرو - 6.1 اینچ
  • آیفون 12 پرو مکس - 6.7 اینچ

احتمالا مدل‌های آیفون 12 فریم آلومینیومی، و مدل آیفون 12 پرو از جنس فولاد ضد زنگ باشد.

اسلات سیم کارت سمت چپ قرار گرفته تا احتمالا یک کانکتور اختصاصی در سمت راست قرار بگیرد که معتقد هستیم مربوط به هدست‌های AR جدید باشد. همچنین لاین های فلت آنتن بزرگ‌تر شده که نشان از قابلیت اتصال به شبکه 5G دارد. دکمه پاور در سمت راست نیز پایین‌تر از سری‌های قبل آمده تا استفاده کاربردی راحت‌تر باشد.

علاوه بر این تغییرات، دو مورد مهم نادیده گرفته شده است. طبق شایعات، همچنان آیفون 12 برای شارژ و انتقال اطلاعات از پورت لایتنینگ بهره می‌برد. همچنین طبق تحلیل‌گر اپل، مینگ چی کائو، برای اولین بار در جعبه هندزفری وجود ندارد؛ در عوض اپل هدفون ایرپاد را همراه با عرضه آیفون‌های جدید وارد بازار خواهد کرد.

نمایشگر و دوربین آیفون 12

تمامی مدل‌های آیفون 12، دوربین جلو کوچک‌تری نسبت به مدلهای قبلی دارند.

طبق گزارش سایت کره‌ای The Elec ، صفحه نمایش آیفون 12 و 12 مکس،  OLED و ساخت شرکت ال جی است. همچنین آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس، از صفحه نمایش OLED Y-OCTA بهره می‌برند. تمامی مدل‌ها  از رفرش ریت پروموشن 120 هرتزی موجود در آیپد پرو، پشتیبانی می‌کنند.

مدل‌های پرو، از سه لنز در دوربین جلو بهره می‌برند. درحالی که گفته می‌شود تمامی لنزها سنسورهای بزرگ‌تری دارند، سایت MacRumors گزارش داده که لنز واید گوشی آیفون 12 پرو از ویژگی پایداری تصویر سنسور شیفت (Sensor-shift image stabilization) پشتیبانی خواهد کرد. این تکنولوژی از شتاب سنج همراه با محرک‌های الکتریکی استفاده می‌کند تا از تاثیر جابجایی سریع منجر به انحراف میان آنچه که می‌بینید و دوربین ثبت می‌کند جلوگیری کند.

سایت دیگری گفته که در نسخه بتا iOS 14 کدی وجود دارد که تایید می‌کند قابلیت LiDAR در نسخه پرو وجود خواهد داشت. با این استفاده از این ویژگی می‌توانید فاصله گوشی تا نقطه معینی را تایید کنید.

شبکه 5G آیفون

با اینکه اپل از وجود شبکه 5G می‌گوید، اما اطلاعات جزئی آن هنوز منتشر نشده است.

زمان عرضه آیفون 12

اپل معمولا محصولات خود را ماه سپتامبر رونمایی می‌کند که البته امسال ممکن است این تاریخ تغییر کند. احتمالا دلیل اصلی آن شیوع ویروس کروناست ولی به گفته کارشناسان عامل دیگر ساخت آنتن 5G توسط خود شرکت اپل است.

همانطور که مشاهده کردید، هنوز اطلاعات زیادی در این مورد منتشر نشده، تیم اپل سرویس در تلاش است تا اخرین اخبار و شایعات مربوط به موبایل آیفون 12 اپل را در اختیار شما قرار دهد.

سپاس از همراهی‌تان

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید