آخرین اخبار آیفون 12 اپل

person نویسنده: بهنام سکاکی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 657

آخرین اخبار و شایعات مربوط به مدل‌های آیفون ۱۲ اپل را اینجا بخوانید.

حدود یک سال از عرضه آیفون ۱۱ گذشته است و احتمالا در ماه‌های پیش رو، شرکت اپل قصد دارد تا جدیدترین آیفون را رونمایی کند. مثل همیشه، پیش از معرفی رسمی محصولات اپل، اخبار و شایعات فراوانی در مورد این محصولات در فضای مجازی وجود دارد که معمولا واقعیت دارند. حتی اگر این شایعات حقیقت نداشته باشند حداقل ذهن انسان تا مدتی آرام می‌گیرد!

پس همراه ما باشید!

ایفون ۱۲ چگونه خواهد بود

۱ - براساس سایت MacRumors گوشی جدید آیفون، در چهار مدل عرضه می‌شود که نسبت به آیفون سری ۱۱ ، یک مدل اضافه شده است. شاید مهم‌ترین تفاوت در ۴ مدل را بتوان ابعاد نمایشگر بیان کرد:

آیفون ۱۲ : 5.4 اینچ

آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ پرو : 6.1 اینچ

آیفون ۱۲ پرو مکس : 6.7 اینچ

آیفون ۱۲ و ۱۲ مکس احتمالا از نظر اقتصادی مناسب باشند. اما دو مدل دیگر پیشرفته‌تر هستند!

بعضی از طرفداران آیفون 5s نیز تمایل دارند تا آیفون ۱۲ در ابعادی کوچکتر از آیفون SE 2020 (4.7 اینچ) معرفی شود!

۲- آنالیزور شرکت اپل، مینگ چی کو، اعتقاد دارد که تمامی مدل‌های آیفون ۱۲، از فناوری 5G بهره می‌برند. همچنین طبقه گفته او، شارژر داخل جعبه وجود ندارد و جداگانه به فروش می‌رسد.

۳- بنا به گفته جان پروسر، آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو بدنه آلومینیومی ولی دو مدل دیگر، بدنه‌ای فولادی دارند. تمامی مدل‌ها از آخرین پردازنده اپل،‌ A14 Bionic Chip بهره خواهند برد.

۴- حافظه داخلی دغدغه بسیاری از کاربران است. گزارش شده که آیفون سری ۱۲ سه گزینه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ دارد ولی آیفون سری ۱۲ پرو از حافظه ۵۱۲ گیگ نیز پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به اینکه اطلاعات بالا تا حدودی علاقه‌مندان را با آیفون جدید آشنا می‌کند، اما همچنان تمامی این ها نیاز به تایید اپل دارد!

دوربین ایفون ۱۲

کیفیت دوربین مهم‌ترین فاکتور تصمیم گیری برای خرید گوشی های جدید است.

به گفته آقای پروسر، دو آیفون ۱۲ اقتصادی (آیفون ۱۲ و ۱۲ مکس)، ماژول دوربین دوتایی است، در حالی که دو مدل گران تر، دوربین سه تایی دارد. اینکه لنزهای آیفون ۱۲ چگونه است و چه ویژگی‌هایی دارد را باید منتظر بمانیم تا اپل رونمایی کند!

آیفون ۱۲ کی میاد

سال ۲۰۲۰ برای تمامی شرکت های بزرگ، سالی سخت است و اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست! اپل سالانه در ماه سپتامبر آیفون جدید را رونمایی کرده و در دو هفته‌ آتی گوشی آیفون عرضه می‌شود، اما امسال بنا به گفته این شرکت، مراسم رونمایی با چند هفته تاخیر و احتمالا در اکتبر یا نوامبر برگزار خواهد شد.

منبع :‌ gizmodo

سپاس از همراهی تان

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید