آموزش برنامه Health آیفون

person نویسنده: بهنام سکاکی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 8210

برنامه Health آیفون چیست ؟

برنامه health ایفون

علم و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است اما حفظ و مراقبت از سلامت موضوعی است که هیچ‌وقت ناپدید نمی‌شود. برنامه Health که با سیستم عامل iOS 13 معرفی شده به شما این امکان را می‌دهد وضعیت سلامتی خود را تحت نظر داشته باشید تا در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی، مراقبین را در دسترس قرار دهید و  همچنین از میزان تناسب اندام خود آگاه باشید.


آموزش برنامه Health آیفون

هنگامی که برای اولین بار این برنامه را باز کنید ، پیام خوش آمدگویی برایتان می‌آید و قابلیت‌های این برنامه و امکانات جدید را معرفی می‌کند. سپس از شما می‌خواهد که اطلاعات اولیه مانند نام، تاریخ تولد، جنسیت، قد و وزن خود را وارد کنید؛ سپس صفحه خلاصه وضعیت باز می‌شود که بسته به آنچه می‌خواهید بدانید، آمار فعلی مربوط به شما را نشان می‌دهد.

اموزش برنامه سلامتی ایفون

صفحه خلاصه وضعیت ممکن است ساده به نظر برسد، اما داده‌های ورزشی و تمرینی بسیاری وجود دارد که می‌توانید مشاهده کنید. در پایین صفحه، روی Browse ضربه بزنید تا دسته‌بندی‌های مختلفی را مشاهده کنید که می‌توانید آنها را دنبال کنید. به عنوان مثال ، بخش قلب را انتخاب کنید تا ضربات قلب و دیگر جزییات را مشاهده کنید. با انتخاب گزینه Activity میتوانید مسافت دوچرخه سواری، مدت زمان تمرین، میزان کوهنوردی، مسافت استفاده از ویلچر و بسیاری موارد دیگر را دنبال کنید.

اموزش برنامه Health اپل

یک فعالیت خاص به عنوان مثال دوچرخه سواری را انتخاب کنید تا به صفحه جزییات این فعالیت بروید. در این صفحه تاریخچه فعالیت با جزییات کامل را  مشاهده خواهید کرد ( مانند مسافتی که هر روز دوچرخه سواری کرده اید ) و لیستی از برنامه‌های مفید که میتوانید اضافه کنید. . همچنین می‌توانید با انتخاب ستاره در قسمت Option ، این فعالیت را در صفحه خلاصه وضعیت قرار دهید.

برنامه Health آیفون

اگر می‌خواهید تمام فعالیت‌ها را در یک لیست بلند مشاهده کنید، در صفحه خلاصه وضعیت ، کنار تیتر " Favorite " ، لینک " Edit " را کلیک کنید و سپس گزینه " All" را انتخاب کنید. شما لیست کامل تمام فعالیت‌ها را دریافت می‌کنید و می‌توانید در صفحه خلاصه وضعیت، هرکدام را انتخاب کنید.

شما همانطور که از این برنامه استفاده می‌کنید، دسته‌ی  Highlights به صفحه خلاصه وضعیت اضافه می‌شود که به گفته اپل، اطلاعاتی در مورد برنامه‌ها و دستگاه‌هایی که بیشتر از آنها استفاده می‌کنید را نشان می‌دهد. مثلا اگر صدای هدفون‌تان همیشه زیاد باشد به شما اطلاع می‌دهد.

اطلاعات پزشکی

یکی از کارهای در اولویت کاربران تنظیم اطلاعات پزشکی برای پزشکان است. وقتی اولین بار وارد برنامه Health می‌شوید، برنامه، تنظیم شناسه پزشکی را به شما یادآوری می‌کند . " Get Started " را کلیک کنید و هرگونه شرایط پزشکی، آلرژی، داروهای مصرفی و گروه خونی را وارد کنید. همچنین می‌توانید یک شماره تماس اضطراری را اضافه کنید. بعد از آن، هنگامی که شما (یا فرد دیگری) روی لینک تماس اضطراری در صفحه رمز عبور خود کلیک کنید، نه تنها می‌توانید تماس بگیرید، بلکه به اطلاعات پزشکی و اطلاعات شماره تماس نیز دسترسی خواهید داشت ( با ضربه روی لینک در قسمت پایین گوشه چپ ).


شما می‌توانید همیشه اطلاعات پزشکی و شخصی خود را ویرایش کنید. همچنین می‌توانید لینکی به سوابق پزشکی خود برقرار کنید ( اگر در دسترس باشد) و برنامه را در دیوایس‌های دیگر مانند اپل واچ تنظیم کنید.

شما میتوانید تمام اطلاعات خود را در قالب XML ذخیره کنید.

اپ health ایفون چیست

اپل با بروز کردن قابلیت های برنامه Health ، فضای خوبی را در زمینه سلامت به وجود آورده . فقط وارد برنامه Health شوید و آن را تنظیم کنید. دشوار نیست و قطعاً ارزشش را دارد !

منبع : The Verge

سپاس از همراهی‌تان

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید