آموزش ساخت اپل آیدی

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1394

اپل آیدی یک حساب کاربری برای دیوایس های اپل می باشد که از طریق آن می توان به اپ استور و تمامی برنامه ها و موارد موجود در آن دسترسی پیدا کرد و از آن ها بهره برد.

 از بخش آیکلود اپل آیدی می توان به عنوان یک حافظه رایگان مجازی استفاده نمود که این مورد در دیوایس های قدیمی 16 گیگابایت، اهمیت بسیار بالایی دارد.
بهترین روش برای ایجاد یک حساب کاربری اپل (اپل آیدی)، روش ساخت اپل آیدی از طریق ایمیل شخصی است.
در مرحله اول می بایست شما یک ایمیل شخصی برای خود ایجاد کنید، همچنین می توانید در صورت داشتن یک ایمیل شخصی که از قبل ساخته شده باشد، از آن استفاده کنید.

حال کافیست وارد آدرس اینترنتی appleid.apple.com شوید و بر روی گزینه Creat Your Apple ID کلیک کنید.


اکنون صفحه جدیدی برای شما باز شده است که باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:


1-نام خود را در بخش First Name و نام خانوادگی خود را در بخش Last Name به زبان لاتین وارد نمایید.
2- قسمت Country بهتر است که بر روی گزینه United States تنظیم شود.
3- در فیلد Birthday کافیست تاریخ تولد خود را به میلادی وارد نمایید.
4- در فیلد name@example.com باید آدرس ایمیلی که در وهله اول ایجاد کرده اید یا از قبل داشتید را وارد نمایید.
5- در بخش Password کافیست که یک رمز برای اپل آیدی خود در نظر بگیرید.
لازم به ذکر است حتما باید توجه داشته باشید که رمز انتخابی ساده نباشد. ( در آن از حروف کوچک و بزرگ لاتین، اعداد و ... استفاده شود.)
6- در بخش Confirm Password، رمزی که در قسمت 5 وارد کرده اید را مجددا به جهت تایید وارد نمایید.


7- در فیلد های Security Question 1، Security Question 2 و Security Question 3 باید از بین سوالات امنیتی موجود، یک مورد را انتخاب کنید و در بخش Answer هر یک، پاسخ مورد نظر خود را وارد نمایید.
( توجه داشته باشید پاسخ این سوالات به صورت اختیاری است و نیازی نیست در آن ها از اصول خاص و ثابتی استفاده نمایید.)


8- حال سه گزینه مشاهده می کند که فعال یا غیر فعال بودن هر یک به جهت ارسال و عدم ارسال اخبار و گزارشات اپل به صندوق پستی ایمیل شما می باشد.
9- در بخشی که تصویر دارای کد و حروف مشاهده می کنید، به جهت تایید عدم تشخیص ربات، کافیست که در فیلد کنار آن، اعداد و حروف را به ترتیب نمایش داده شده وارد نمایید.
10- در این مرحله می بایست بر روی گزینه Continue کلیک کنید تا یک ایمیل حاوی کد تایید به صندوق پستی شما ارسال شود و با وارد کردن کد در بخش نمایش داده شده، ایمیل خود را تایید نمایید.
در این مرحله، اطلاعات ثبت نام اولیه اپل آیدی برای شما نمایش داده می شود که حتما باید آن ها را در جایی یادداشت نمایید تا در صورت ایجاد مشکلات احتمالی مربوط به اپل آیدی، با استفاده از این اطلاعات بازیابی، مشکل مورد نظر را برطرف نمایید.
در مرحله بعدی، ادامه همین مطلب روش verify اپل آیدی را برایتان شرح خواهیم داد.

حال پس از اینکه مرحله ثبت نام اولیه خود را انجام داده اید، برای ادامه روند ثبت نام و وریفای اپل آیدی، کاربران ایرانی می بایست آی پی دیوایس خود را به خارج از کشور تغییر دهند. پس از اینکه اینکار را انجام دادید، وارد اپ استور خود شده و یک برنامه رایگان را انتخاب کنید، حال گزینه ای برای شما به نمایش در می آید که باید بر روی use applied تپ کرده و اپل آیدی ای که ثبت نام کرده اید را به همراه رمز وارد کرده و بر روی گزینه Sign in تپ کنید. پیغامی برای شما به نمایش در می آید که کافیست گزینه Review را تپ کنید. در این مرحله، صفحه ای همانند تصویر زیر برای شما به نمایش در می آید که باید تیک گزینه موافقت با شرایط اپل را فعال کرده و بر روی Next تپ کنید. 


حال فیلد های تصویری که برای شما به نمایش در می آید را همانند تصویر زیر پر کرده و بر روی Continue تپ کنید.


تبریک می گوییم. شما توانسته اید اپل آیدی اختصاصی خود را ایجاد کنید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید