آیفون تاشو در سال 2022 ارائه می شود!

person نویسنده: محمد رضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 770

به تازگی شایعاتی مبنی بر قصد ساخت گوشی اپلی با قابلیت تاشو بودن یا همان Fold به میان آمده است که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

اگر شما نیز عاشق خبر های تکنولوژی در باره ی موبایل ها هستید، به احتمال بسیار بالا از اخبار جدید دریافته اید که گوشی های فولد و تاشو روز به روز در حال ساخت و طراحی توسط کمپانی های مختلف و توسعه هستند. این امر باعث شده تا شرکت بزرگ طراحی، ساخت و فروش قطعات سخت افزاری و برنامه های نرم افزاری اپل نیز به این فکر بیفتد تا برای محصول هرساله ی خود یعنی گوشی های هوشمند آیفون، نسخه ای تاشو را نیز برای کاربران ارائه نماید.

گفتنی است اگر اپل دست به چنین تغییر طراحی عظیمی در ساخت دستگاه های هوشمند خود بزند، باعث انتقاد های زیادی از سوی کاربران و منتقدان از جنبه های مختلف و نه لزوما نقد های بد خواهد شد که جنجالی ترین تاریخ تحول در این شرکت را رقم خواهد زد.

حال بیایید کمی بیشتر به این خبر جدید دقت کنیم و ابعاد مختلف اخبار و شایعه پراکنی ها را مورد بررسی قرار دهیم.

اقدامات اپل در جهت تولید صفحه نمایش فولد

به گفته ی منابع موثق، کمپانی اپل طی چند روز گذشته از Foxconn به جهت آزمایش کردن لولاهای گوشی در صفحه نمایشی تاشو کمک خواسته و همین خبر، ادعای های برای تولید یک گوشی فولد جدید توسط اپل برای شال 2022 را به واقعیت تبدیل می کند.

البته نباید مشکلاتی که دستگاه های فولد به همراه دارند را نادیده گرفت و آن ها نیز سختی های حین کار خاص خودشان را همانند گوشی Samsung Galaxy Fold، گوشی تاشوی کمپانی LG و دیگر کمپانی ها و مدل ها دارند که جدا از سختی ها، جزو روند پیشرفت تکنولوژی به حساب می آیند.

به دلایلی شایعاتی که مبنی بر خبر های اقتصادی روز و درخواست اپل از فاکسکان بیان شده بود، این چنین برداشت می شود که اپل قصد این را داشته تا پرشی بر سمت دستگاه های تاشو در سال 2022 داشته باشد و به همین دلیل از فاکسکان برای تعمیر لولا ها در بار اول کمک خواسته است.

آیفون فولد به تازگی عرضه نخواهد شد

حواستان باشد این گوشی یک انقلاب عظیم در زمینه طراحی های همیشه یکنواخت برای اپل است و به همین علا به دلیل انجام طراحی زیبا و دلنشین همانند قدیم برای کاربران همیشگی، نیاز است تا اپل تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرد؛ به همین دلیل انتظار نداشته باشید این گوشی زیبا و تاشو تا سال 2021 در دستان شما قرار گیرد و شایعات حاکی از این خبر است که پس از سپتامبر 2022 خبر هایی در راه خواهد بود!.

پیش بینی ها از ورود آیفون تاشو به بازار

بر طبق حرف ها و شایعه پراکنی های انجام شده، طبق خبر قطعی که در مورد شرکت کردن کمپانی اپل در بسیاری از برنامه های ساخت 

گوشی با مدل فولد یا همان تاشو بوده و ثبت اختراع های بیشماری در رابطه با این نوع گوشی ها دارد.

Foldable-iPhone-2-701x701_1.jpg

پیش بینی ها نشان می دهد چنانچه یک گوشی فولد در سال 2022 داریم، اپل با انتشار خبر تولید یک آیپد 12 اینچی به حالت فولد با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G ما را غافلگیر خواهد کرد!.

طبق خبری دیگر در سپتامبر سال 2020 میلادی، کمپانی اپل اقدام به سفارش تعداد بالایی صفحه نمایش تاشو برای گوشی های آیفون خود داده است و یک ثبت اختراع دیگر توسط این کمپانی، نشان می دهند که گوشی تاشوی در دست ساخت اپل در مراحل اولیه نمونه گیری اش به سر می برد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید