ارسال پیام دست نوشته در محصولات اپل

person نویسنده: محمد رضا هنردان list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 709

از ویژگی های بسیار جذابی که کمپانی اپل در سری گوشی ها و محصولات اپلی قرار داده است، قابلیت ارسال و دریافت پیامک هایی به صورت دست نوشته است که در این جا به آموزش نحوه ارسال پیام با استفاده از این روش بپردازیم.

پیام دست نویس

ارسال پیام های دست نوشته از نسخه دهم سیستم عامل آی او اس در گوشی های اپلی روی کار آمد و باعث شد تا کاربران زیادی با استفاده از این قابلیت به گونه ای راحت تر و ایجاد صحبتی گرم تر با یکدگیر به صحبت بپردازند. این قابلیت در ابتدا در آیفون و آیپد های شرکت اپل روی کار آمد.

پیام دست نویس را می توان نسخه ای از گوشی های شبیه به نوت با قلم استایلوس دار شرکت های دیگر دانست که به راحتی گرفتم خودکاری در دست کار تایپ شان را انجام می دهند. اما پیام دست نوشته در گوشی های اپل بدون استفاده از قلم بوده و با انگشت شما انجام می گیرد. تنها کافی است وارد برنامه massages گوشی خود شده و از بخش پیام دست نوشته، تمام چیزی که مد نظر دارید را بنویسیدی و ارسال کنید.

چگونه از قابلیت پیام دست نوشیته استفاده کنیم؟

اگر تاکنون از قابلیت پیام دست نوشته اپل استفاده نکرده اید یا اطلاعی از نحوه قرار گیری آیکون آن ندارید به ادامه ی این محتوا توجه فرمایید.

این کار پروسه ای پیچیده ندارد و تنها از طریق برنامه پیام ها صورت می گیرد؛ ابتدا یک مخاطب یا فردی را انتخاب کرده و وارد صفحه ی چت شوید، سپس بر روی قسمت تایپ پیام ضربه بزنید تا کیبرد بالا بیاید.

برای تبدیل کردن حالت نوشته به دست نوشته، گوشی خود را در حالت افقی قرار دهید تا صفحه ای سفید ظاهر شود؛ پس از نوشتن متن با انگشتتان بر روی گزینه ی Done ضربه بزنید تا نوشته تان ذخیره و وارد مرحله ی ارسال شود. اگر نیاز دارید تا از حالت دست نوشته خارج شوید تنهای کافی است گوشی را از حالت افقی به عمودی تغییر وضعیت دهید تا گوشی به طور خودکار از این مود خارج شود. 

در این جا لازم است تا بر روی گزینه ی ارسال پیام ضربه بزنید تا به فرد مدنظرتان ارسال شود.

اگر حالت دست نوشته نیامد چه کنیم؟

توجه داشته باشید اگر باز هم گوشی را در حالت افقی قرار دادید اما هیچ گونه حالت تایپ و صفحه سفیدی ندیدید و کیبرد برای شما ظاهر شد، به قسمت پایین در سمت راست که شکل آیکون اش یک خط خمیده است ضربه بزنید تا به حالت دست نوشته بروید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید