اپل در حال ساخت اسپیکر مجازی برای مک بوک

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 609

همانطور که همه ما شاهد آن هستیم، دنیا روز به روز در حال پیشرفت تکنولوژی می باشد.یکی از عامل های این پیشرفت شرکت اپل است و کاربر های آن هم هر لحظه منتظر تکنولوژی جدید تری هستند.

اپل این بار به سراغ ساخت اسپیکرهای مجازی رفته که کارایی آن شبیه سازی اصوات در محیط از هر زاویه ای که فکرش را بکنید، می باشد.
مثلا شما در اتاق خود مشغول استراحت یا هرکار دیگری می باشید ولی صدایی که به گوش شما میرسد از مکانی دیگر به غیر از مکان اسپیکر ها می باشد.
این تکنولوژِی نخستین بار در سال 2018 بود که توسط شرکت اپل به ثبت نهایی رسید.
حال ممکن است این سوال در ذهنتان باشد که استفاده از آن به چه صورت می باشد که باید خدمتتون عرض کنم که خود شرکت هم نحوه استفاده از این اسپیکرها را برای کاربران خود شرح نداده و اطلاعاتی از آن نیزدر حال حاظر موجود نمیباشد.
فقط می توان حدس زد که برای پیشرفت و بهبود یافتن اپلیکیشن ها و بازی ها می باشد که باعث میشود یک گیمر به نحو بهتری در فضای بازی غوطه ور شود وعلاوه بر این می توان به برنامه های تلویزیونی نیز اشاره کرد.
در یکی از پتنت ها یا همان ابزار مالکیت که به منظور حفظ اختراعات است، اطلاعات مربوط به اسپیکر های مجازی منتشر شده است و به سازمان ثبت اختراع آمریکا ارائه شده است.
شرکت اپل به منظور ساخت این اسپیکر ها درصدد آن است که یک سیستم اکوستیک (امواج صوتی هنگام برخورد به موانع با زاویه تابشی نسبت به خط مماس بر نقطه به برخورد بازتابیده خواهند شد) طراحی کند، تا با این کار بتواند شخصی که در اتاق حضور دارد صداها را به صورت سه بعدی و حتی بدون نیاز به اسپیکر ها ایجاد کند.
اسپیکر ممکن است در هر محلی باشد و برای اینکه کاربر صدا را احساس کند، باید از قابلیتی برخوردار باشد که توانایی انجام این کار را داشته باشد، این قابلیت بحث متقابل نام دارد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید