ایموجی قلب آتشین به زودی در iOS 14.5 رونمایی می شود

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 3359

همانطور که می دانید، شکلک ها، استیکر ها و ایموجی ها در بخش پیام رسانی بالاترین میزان اهمیت را دارا هستند.

فرض کنید درپیامی قادر به ارسال هیچ گونه ایموجی نباشید!؛ آن گاه فرد چطور می تواند از چگونگی لحن شما یا حالات تان حین ارسال پیام مطمئن شود؟

امروزه دنیای ایموجی ها بسار فراوان و پربار بوده و باعث شده تا هریک از شرکت های برگ فناوری استیکر های مخصوص سیستم عامل ها و برند های خودشان را تولید کنند تا شخصی سازی بهتری میان کاربران اعمال شود؛ اما از معروف ترین ایموجی ها می توان به ایموجی های اصلی که دستگاه های اپلی استفاده می کنند اشاره کرد که در همه ی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی یافت می شوند.

اپل نیز برای رضایت بیشر کاربران و با توجه به سیاست های جدید بازاریابی قرار است تا چندین استیکر و ایموجی جدید را در آخری به روز رسانی و انتشار نسخه 14.5 سیستم عامل آی او اس خود منتشر کند.

از میان این ایموجی ها می توان به قلب آتشین، سرنگ خالی، دخترانی با انواع رنگ پوست و ریش مردانه، قلب بانداژ شده، هدفون هایی جدید به شکر ایرپادز مکس، فردی خسته، فردی با حالت گیج، فردی درون غبار رفته و غیره اشاره کرد!.
مسلما وجود شکلک های جدید در iOS 14.5 باعث می شود تا ارتباطات افراد با بهبود بیشتری همراه گردد و میزان طرفداران به استفاده از استیکر های اپل بالاتر رود.

این شکلک های جدید در iOS 14.5 قرار است تا در ابتدای سال آینده به صورت به روزرسانی برای دستگاه های اپلی نصب شوند.

جدا از اضافه شدن ایموجی قلب آتشین در iOS 14.5، تغییراتی نیز در دیگر ایموجی ها انجام گرفته؛ یکی از این ها تغییر استیکر فرد کوهنورد به حالتی است که فرد کلاه ایمنی بر سر دارد. استیکر دیگری که تغییر کرده سرنگ پر از خون است که اکنون به حالت خالی و عادی تبدیل شده و هدفون ها از حالت عادی، به شکل هدفون های مخصوص شرکت اپل با نام AirPods Max تبدیل گشته است.

از دیگر ویژگی هاو تغییرات احتمالی در نسخه سیستم عامل آی او اس 14.5 شرکت اپل، می توان به تغییرات جزئی در بخش موزیک، پشتیبانی کردن از کنترلر هایی مانند پلی استیشین و ایکس باکس، قابلیت تنظیم سرویسی جهت پخش موزیک بر روی نرم افزار اسپاتیفای از طریق سیری و باز کردن قفل گوشی به کمک اپل واچ اشاره کرد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید