باتری فیک یا اورجینال مسئله این است؟

person نویسنده: هانیه قاسمی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1082

امروزه گوشی های هوشمند و لوازم جانبی مربوط به ان تبدیل به موضوع مورد علاقه کپی برداران شده است و باعث داغ شدن بازار محصولات کپی و های کپی شده است.اگر چه شاید عملکرد محصولات تقلبی شبیه به محصولات اورجینال باشد اما در واقع تفاوت های زیادی وجود دارد که باعث به خطر افتادن سلامت دستگاه میشود.

شرکت اپل برای محصولات خود از باتری لیتیوم یونی استفاده میکند.باتری های لیتیوم یونی بهترین باتری های موجود در بازار به علت شارژ دهی و دوام عالی است اما متاسفانه این نوع از باتری ها در اثر قرار گرفتن در سیکل شارژ بعد از 2 سال تقریبا به 80 درصد ظرفیت اصلی اولیه ی خود میرسد و این در حالی است که ظرفیت اولیه ی باتری های تقلبی 85 درصد است و در اثر قرار گرفتن در سیکل شارژ ظرفیت بیشتری نسبت به نسخه های اورجینال از دست میدهند.
ظرفیت کمتر باتری های تقلبی باعت شارژ دهی کمتر و عمر کمتر آنها میشود و پس از گذشت مدت خیلی کوتاه تری نسبت به باتری های اورجینال، نیاز به تعویض دوباره ی باتری میشود.

برای خرید باتری های اورجینال و اصل اینجا کلیک کنید!


یکی دیگر از مشکلات خیلی نادر باتری های لیتیوم یونی منفجر شدن و شعله ور شدن آنها است که احتمال رخ دادن این مشکلات در باتری های تقلبی لیتیوم یونی افزایش می یابد.
با این حال علت پر طرفدار بودن محصولات تقلبی با در نظر گرفتن مشکلات و عمر کوتاه آنها چیست؟
جواب ساده است: ارزان قیمت بودن!
اما واقعا ارزان قیمت بودن معیار مناسبی برای استفاده از محصولات با کیفیت پایین است؟
شرکت اپل سرویس ایران قطعات اصلی و اورجینال را از ایفون 8 تا ایفون 12 پرو مکس را از روی محصولات اپل و به دلیل خارج شدن اولین سری ایفون تا ایفون 7 پلاس از خط تولید شرکت اپل، قطعات این سری از محصولات را با همکاری کمپانی ZTE با کیفیتی شبیه به محصولات اورجینال تامین میکند. همچنین شرکت اپل سرویس تمامی محصولات خود را همراه با مهلت تست برای مشتریان عرضه میکند. همچنین شما میتوانید با تهیه آداپتور و کابل شارژ اورجینال ایفون، سلامت باتری خود را تضمین نمایید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید