بازی کردن در آی مسیج

person نویسنده: محمد رضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1261

آی مسیج یکی از محبوب ترین و ثابت ترین برنامه ها جهت پیام رسانی برای کاربران اپل است. حال در نسخه سیستم عامل آی او اس ده برای کاربران آیفون و آیپد قابلیت بازی در اپ های این برنامه ایجاد شده است.

آی مسیج یکی از برترین پیام رسان های مربوطه به شرکت اپل است که به تازگی نیز با قابلیت های فراوان و اپ های مختلف در اختیار کاربران خود قرار گرفته است. 

ویژگی های جذاب موجود در آی مسیج را می توان ارسال استیکر های کارتونی زیبا به دوستان و حتی انجام بازی های دو نفره دانست که سرگرمی فکری خوبی در زمان کوتاه برایتان به ارمغان می آورد.

در گوشی هایی که نسخه 10 سیستم عامل اپل یعنی آی او اس 10 را دارند، نسخه ی پر از اپ آی مسیج نیز حضور خواهد داشت.

اپ های آی مسیج

اپ های گیف کیبرد برای ارسال تصاویر متحرک با آرشیوی بی نهایت، Genius با قابلیت افزایش درک آهنگ ها و نمایش معنای آن ها در گوشی با سرعتی بالا، جیب جب یا همان JibJab که با عکس صورت تان قادر است تا ویدئو کارت های بامزه بسازد، اسکن بات با اسکن کردن بخشی از عکس در حین پیام دادن بدون نیاز به خارج شدن از آی مسیج به جهت ارسال فایل ها، قابلیت رای گیری در چت های گروهی با برنامه Polls With Friends، بازی ایجاد و ساخت کلمات با نام Words With Friends، استیکر های سوپر ماریو یا همان قارچ خور معروف، بازی حقیقت حقیقت دروغ، استیکر های پک من و بسیاری برنامه های دیگر شامل اپ های موجود در قسمت آی مسیج هستند.

اپ Game Pigeon در آی مسیج

اگر به اپی کامل تر از تمامی اپ های دیگر برای بازی کردن نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما دانلود برنامه ی Game Pigeon است تا به مجموعه ای از بازی های جذاب دسترسی یابید!. با فعال کردن این بازی اگر در وسط صحبت کردن حوصله تان سر رفته و نیاز به سرگرمی یا صمیمی تر شدن فضا دارید، این کار ایده ای فوق العاده به حساب می آید.

نحوه بازی کردن در آی مسیج

برای شروع بازی پس از دانلود کردن برنامه Game Pigeon از اپ استور اپل وارد پیام های خود در آی مسیج بشوید؛ یک پت جدید یا هر گفتگویی که از قبل در گوشی تان داشتید را انتخاب کنید و پس از مشاهده ی گزینه اپ بازی در قسمت بالای چت، بر روی آن ضربه بزنید.

حال شما باید یک نمای کامل از بازی های ارائه شده توسط این اپ داشته و به صفحه ی بازی دو نفره دعوت شده باشید. پس از انتخاب نوع بازی که مد نظرتان است، آیکون ارسال را انتخاب کنید تا بازی به فرد مقابل شما نیز در آی مسیج ارسال شود. 

توجه داشته باشید تا زمانی که مخاطب تان بر روی پیامی که به او ارسال کرده اید ضربه نزده و انتخاب اش نکند، بازی ای رخ نخواهد داد؛ این نکته که برنامه ی App Pigeon باید در گوشی هر دو طرف نصب شده باشد نیز حائز اهمیت است!.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید