به روز رسانی اکسل توسط مایکروسافت برای پشتیبانی از اپل سیلیکون

person نویسنده: محمد رضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 687

کمپانی مایکروسافت در آخرین به روزرسانی ارائه شده توسط خود خبر از همکاری با کمپانی اپل جهت استفاده بهتر کاربران اپل سیلیکون از برنامه ی اکسل را داد!.

اپل یکی از شرکت های بسیار مهم چند ملیتی آمریکایی در زمینه طراحی، ساخت و تولید لوازم الکترونیکی، نرم افزار های رایانه و دستگاه های هوشمند بوده که علاوه بر این ها ارائه دهنده ی خدمات آنلاین نیز می باشد.

پیشرفت کمپانی اپل و گسترش و توسعه ی آن در تمامی بخش های سخت افزاری و نرم افزاری باعث شد تا کمپانی مایکروسافت نیز برنامه های نرم افزاری خود را به منظور استفاده و بهره وری بهتر توسط کاربران اپل به روز رسانی نماید.

به روز رسانی مایکروسافت برای اپل

 حال چندی پیش شرکت بزرگ مایکروسافت خبر از ارائه ی آخرین به روز رسانی خود برای برنامه ای داده است تا برای کاربران اپل سیلیکون کارایی بهتری داشته باشد؛ برنامه ای که اکسل نام داشه و جزو یکی از چهار برنامه ی بسار معروف Office از کمپانی مایکروسافت می باشد. البته باید گفت که برنامه ی مایکروسافت تنها به تولید و ارائه ی به روز رسانی برای این برنامه محدود نخواهد شد و در آینده ای نزدیک، شاهد به روز رسانی دیگر برنامه های مشترک این دو کمپانی خواهیم بود!.

در رویداد توسعه دهندگان امسال چه گذشت؟

اپل همانند هرسال در رویداد توسعه دهندگان خبر جدید را مطرح کرد؛ این خبر عدم استفاده ی اپل از تراشه های intel 86x و استفاده ی دائمی آن ها از پردازنده های مبتنی بر تکنولوژی آرم بود.

کمپانی اپل در این مراسم تاکید کرد که قرار است هرچه زود تر با کمک و همراهی شرکای خود مانند ادوبی و مایکروسافت، پرش از پردازنده های intel 86x به پرازنده های مبتنی بر آرم را برای کاربران اپل سیلیکون به انجام برساند.

 علاوه بر این ها اپل پیش نمایشی را نیز از برنامه های ادوبی و مایکروسافت که از اپل سیلیکون پشتیبانی می کردند به نمایش همگان در آورد؛ حال خبر ها حاکی از آن است که این ممکن است سریع تر از تاریخ اعلام شده محقق گردد!.

شرکت مایکروسافت هم اکنون نسخه ای آزمایشی برای Office را که از دستگاه های آینده ی اپل پشتیبانی می کنند به روز رسانی کرده است اما کوپرتینویی ها دستگاه های مجهز به Apple Silicon را هنوز وارد بازار نکرده اند؛ گفته شده است که در دهم نوامبر 2020 یا همان بیستم آبان ماه دستگاه های مک مبتنی بر تکنولوژی آرم وارد مرحله ی رونمایی شده و اطلاعات کامل تری از این روند را منتشر کنند.

ویژگی اکسل

یکی از ویژگی های مهم اکسل که ممکن است کمی با تاخیر در دسترس کاربران اپل سیلیکون قرار گیرد این است که شما می توانید با استفاده از درایور های ODBC به تمامی داده ها در SQL Data Base دسترسی پیدا کنید!.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید