تاریخ معرفی آیفون 12 فاش شد

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 797

می دانید که شیوع بیماری کرونا، باعث به تاخیر افتادن تاریخ عرضه گوشی اپل آیفون 12 شده بود، اما طبق خبر های جدید شرکت اپل قصد دارد تا ماه نوامبر (آبان تا آذر) این محصول جدید و شگفت انگیز خود را روانه بازار کند.

طبق گزارشات جدید، تولید آیفون های سری12 اپل دارای 36 میلیون نسخه می باشد، باید بدانید که این میزان 13 درصدکمتر از تعدادی می باشد که در این بازه زمانی مشابه در سال گذشته تولید شده بود.

اپل احتمالا در مراسم آیفون های 12، 12 مکس، 12 پرو و 12 پرو مکس را در کنار اپل واچ سری 6 معرفی خواهد کرد. همچنین احتمال دارد در مراسم نوامبر مک های جدید در کنار نسل جدید اپل تیوی و ایرپاد معرفی شود.

البته هیچ کدام از این اطلاعات گفته شده تایید نشده اما تاریخی که برای عرضه اعلام شده درست به نظر می رسد، به این دلیل که شرکت اپل در همین تاریخ بار ها از محصولات جدیدش رونمایی کرده و چون این شرکت به برنامه ریزی دقیق معروف است، این تاریخ برای رونمایی و عرضه بسیار عالی و ایده آل به نظر می رسد. به خاطر شرایط کرونا مراسم رونمایی هم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

 

مشخصات اصلی آیفون 12

آیفون12 در چهار مدل عرضه می شود که همه آن ها از اینترنت  5G و نمایشگر پنل اولد برخوردارند.

یکی از ویژگی های مهم آیفون های 2020، تراشه ی 5 نانومتری A14 Bionic و سنسور LIDAR می باشد.

نمایشگر این دستگاه با اندازه های 5.4، 6.7 و 6.1 اینچی در دو مدل عرضه می شود و در طراحی جدید نمایشگری بدون بریدگی خواهیم داشت.

 حافظه رم این دستگاه از مدل های رده پایین تر سری آیفون 12 از 4 گیگابایت شروع می شود و در مدل های پریمیوم با حافظه 6 گیگابایتی رو به رو هستیم. در آیفون 12 حافظه ذخیره سازی از 64 گیگابایت به 128 گیگابایت افزایش پیدا کرده و طبق گفته ها در آیفون 12 پرو مکس به جز حافظه ی رم بیشتر، حافظه داخلی 512 گیابایت هم در نظرگرفته شده است.

 

 

 

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید