حذف آداپتور و هندزفری از جعبه آیفون 12 تایید شد

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1182

شرکت اپل در اختیار خریداران و کاربران خود لوازم جانبی اساسی را قرار داده است. این لوازم اساسی اپل شامل: آجر شارژ، سیم برای اتصال آجر و EarPod می شود و توسط شرکت های آمریکایی، هدفون های سیمی اساسی قرار داده است.

اکنون صحبت هایی در ارتباط با تغییر این محتوا در ذهن به وجود آمده است که امکان تغییر زیاد این محتوا و تغییر جنگجالی در اپل وجود دارد زیرا همانطور که میدانید شرکت اپل از این نوع تغییرات جلوگیری نکرده است.

در این تغییرات امکان حذف آداپتور شارژ و ایرپاد از جعبه آیفون 12 وجود دارد.

این اطلاعات و تغییرات گفته شده در اپل توسط یک سند سرمایه گذاری شده تهیه و توسط MacRumours فاش شده است.
خبری دیگری قبل از خبر حذف آداپتور و هندزفری از جعبه آیفون به گوش رسید، گزارش حاکی از آن بود که شرکت اپل در حال بررسی و کار بر روی شارژری جدید با ولتاژ بالا برای آیفون 12 نیز می باشد. به نظر می رسد که با این گزارش مغایرت دارد و شرکت اپل قصد فروش شارژر با وات بالا را به صورت جدا دارد. اما باید در نظر داشت که این ادعا های جدید نقل قول های تحلیلگرانی را که در اوایل سال جاری ادعا کردند، شرکت اپل EarPod را در جعبه آیفون 12 اضافه نخواهد کرد، تایید کرد.

پس نتیجه کلی اینطور گرفته خواهد شد که دستگاه های جدید آیفون 12 فقط با سیم شارژر همراه خواهند بود.

پیش بینی شده است که این مرحله جدید به منظور افزایش فروش AirPods 2 و AirPods Pro در تعطیلات آغاز می شود و هنوز به طور جدی اشاره ای به تغییرات عمده اپل و حذف آداپتور و هندزفری از جعبه آیفون 12 نشده است.

     

پیش بینی های دیگر تحلیلگران در ارتباط با شرکت اپل این است که عرضه آیفون 12 در سپتامبر صورت خواهد گرفت. شرکت اپل امسال 4 مدل جدید آیفون 12 را به بازار عرضه می کند. آیفون 12، آیفون 12 مکس پلاس، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس کوچکترین دستگاه شرکت اپل با ظاهری جدید، آیفون 12 خواهد بود. این دستگاه دارای صفحه نمایشی با 5.4 اینج می باشد.

نسخه بعدی آیفون همانطور که از نام آن پیداست فقط نسخه بزرگتر آیفون 12 می باشد. آیفون 12 مکس با صفحه ای 6.1 اینچی است که گزینه های ذخیره سازی یکسانی دارد. این آیفون در 2 نسخه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. شرکت اپل این نسخه را غیر از قیمت و اندازه، سایر ویژگی های آن را با نسخه قبلی یکسان تولید کرده است.

نسخه آیفون 12 پرو با 6.7 اینچ خواهد بود.

شرکت اپل با نسخه آیفون 12 خود 3 مدل دیگر نیز ارائه می دهد. این نسخه ها با حافظه 128 و 256 گیگابایتی شروع می شوند و بالاترین نسخه آن دارای 512 گیگابایت حافظه خواهد بود. آخرین نسخه این نسل با صفحه نمایشی عظیم است که تاکنون بزرگترین گوشی در مورد هر آیفون خواهد بود.

در ابتدای مطالب بیان شد که شایعه حذف آداپتور و هندزفری از جعبه آیفون 12 مطرح شده است. اما این شایعه با توجه به تحلیلگران سرشناسی چون مینگ چی کو که از پیش بینی های گذشته خود صحبت کرده است، تایید شده است، او می گوید شرکت اپل قصد حذف تمامی لوازم جانبی از جعبه و بسته بندی آیفون های آینده غیر از کابل USB دارد. این اقدامات به عنوان راهی است برای شرکت اپل تا بتواند AirPods خود را سفارشی تولید کند.

   

   

آخرین گزارشات دریافت شده احتمالاً نشانگر تمرکز زیست محیطی برای آیفون های بعدی شرکت اپل و بسته بندی های آن ها می باشد.

اگر به خاطر داشته باشید شارژر آیفون دارای ابعادی بزرگ و وزن نسبتاً سنگینی است، افزونه شارژر، همان آجر یا 2 شاخ شارژر به دلیل ابعاد و شکل ظاهری که دارد، بزرگترین عامل در اندازه جعبه های دستگاه اپل است. اگر شرکت اپل کابل شارژر را حفظ کند و پلاگین آن را حذف نماید، می تواند در هزینه ها صرفه جویی قابل توجهی داشته باشد و هزینه های حمل و نقل و یا انتشار کربن برای آیفون را مقدار بسیار زیادی کاهش دهد، در غیر اینصورت باید جعبه آیفون از اندازه خود آیفون بزرگ تر باشد.

درست است که حذف آداپتور و هندزفری، هدفی جنگجال برانگیز است اما برای شرکت اپل به احتمال زیاد سودی بسیار دارد.

شرکت اپل بیشترین هدف آن از این کار کاهش زباله های الکترونیکی و اطمینان از اینکه مصرف کنندگان نیازی به خرید شارژر جدید برای هر دستگاه جدید ندارند، می باشد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید