خارج کردن آب اسپیکر اپل واچ

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1456

ممکن است اپل واچ شما خیس شود و ندانید که چه کاری انجام دهید. این امکان برای شما فراهم است که بتوانید قطرات آب را از اسپیکر خود خارج کنید. البته، این کار به مدل اپل واچ شما و میزان آب وارد شده به ساعت شما نیز بستگی دارد.

کمپانی اپل موفق شده ساعت های هوشمند خود را به شکلی طراحی کند که قطرات آب به هیچ عنوان به داخل دستگاه نفوذ نکند، با این حال ممکن است قطرات آب در منافذ اسپیکر فرو رود و کیفیت صدای خروجی را تحت تاثیر قرار دهد.

در هر صورت به منظور خارج کردن آب اسپیکر اپل واچ بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

اپل واچ سری 2 و سری‌های جدیدتر

اگر اپل واچ سری 2 یا سری بالاتر دارید، برای رفع این مشکل بهتر است از Water Lock استفاده کنید. بهتر است با این حالت ایده آل آشنا شوید. در حالت Water Lock شما می توانید صفحه را قفل کنید. از طریق این امکان اگر ساعت شما در آب فرو رود، از کار نمی افتد. سپس بعد از این که اپل واچ را به محیط خارج از آب منتقل کردید، باید صفحه را با چرخاندن Digital Crown باز کنید. در این وضعیت اپل واچ به طور خودکار با ایجاد صدای بوق مکرر باعث لرزاندن دیافراگم بلندگو می شود و این کار باعث می شود تا آب باقیمانده از بلندگو خارج شود.

کمپانی اپل اصرار دارد که شما چیزی را در درگاه میکروفون یا بلندگو ساعتتان وارد نکنید، یا از تکان دادن ساعت و اصرار برای خارج کردن آب اضافی در ساعت جلوگیری کنید. اپل توصیه می کند که فقط از ویژگی Water Lock استفاده کنید، سپس بگذارید تا ساعت به طور طبیعی خشک شود.

Water Lock با بالا کشیدن صفحه اپل واچ و در منوی کنترل سنتر ظاهر می‌شود، از این طریق بر روی نماد قطره آب کوچک ضربه بزنید تا این قسمت برای شما فعال شود. با توجه به نحوه نمایش صفحه کنترل سنتر ساعت شما، شاید لازم باشد تا انگشت خود را بالا بکشید. توجه داشته باشید در صورت فعال کردن حالت شنا در برنامه تمرین Water Lock به طور خودکار فعال می‌شود.

در صورتی که فراموش کرده‌اید که قبل از ورود به استخر، قابلیت Water Lock را فعال کنید، در صورت افتادن تصادفی ساعتتان در آب، باز هم قادر هستید از طریق دیافراگم بلندگو آب را خارج کنید. آب اضافی را از روی اپل واچتان خشک کنید و سپس Control Center را بیاورید و روی علامت قطره ضربه بزنید، سپس Digital Crown را بچرخانید و Water Lock را خاموش نمایید.

اپل ساعت های جدیدی تولید کرده که برای شنا طراحی شده اند، اما برای اپل واچ های قدیمی به شما توصیه می‌شود بعد از بیرون آمدن از استخر یا دریا آن را تمیز کنید. بهتر است اپل واچ را به آرامی با آب گرم آب بشویید، سپس آن را با دقت خشک کنید. توصیه اپل این است که در صورت تماس با هر چیز دیگری به غیر از آب شیرین، باید ساعت را با آب تمیز کنید و با حوله ای نرم و بدون پرز خشک کنید.

اپل واچ اورجینال و سری 1

اپل واچ هایی که از طراحی قدیمی برخوردار هستند برای غوطه وری کامل در آب طراحی نشده اند. از آنجا که باید نکات ایمنی را رعایت کنیم، با سرعت و دقت هرچه بیشتر می‌توانیم آب را از ساعت خود خارج کنیم تا اپل واچ ما از کار نیفتد. کمپانی اپل توصیه می‌کند که با قرار دادن بلندگو ساعت به سمت پایین، بر روی پارچه یا حوله ای نرم، می‌توانید با بررسی درگاه‌های مختلف ببینید که آیا آب از آن خارج می‌شود یا خیر. شما گزینه‌ای را برای خارج کردن آب از این درگاه ها ندارید، پس بهترین انتخاب این است که آب را تبخیر کنید: شارژ کردن ساعت به مدت یک شب به احتمال بسیار زیاد این مشکل را برطرف می کند. می توانید این راه را امتحان کنید تا نتیجه آن را ببینید.

توجه داشته باشید که در مدل های بالاتر اپل واچ می توانید از طریق بلندگو آب را خارج کنید. اما در اپل واچ های سری یک از طریق بلندگو نمی توانید این کار را انجام دهید. اپل واچ را تکان هم ندهید. اگر بر روی شیشه ساعت عرقی را نیز مشاهده کردید آنرا تمیز کنید تا از این طریق بتوانید از ساعت خود مراقبت کرده باشید. آب اضافی را با یک پارچه بدون پرز پاک کنید تا باعث از کار افتادن ساعتتان نشود. بهتر است بند ساعت را نیز خشک کنید تا آب به ساعت شما نفوذ نکند.

امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید