داشتن تجربه فضای اندروید سامسونگ با iTest

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 465

اپل در مدل های آیفون 12 خود به واسطه نمایشگرهای 5.4 الی 6.7 اینچ، محبوبیت بسیار زیادی در بین نوجوانان و جوانان پیدا کرده است.

بعد از معرفی آیفون 12 شرکت اپل با توجه به بررسی هایی که انجام داده بود اعلام کرد، کاربران بسیار زیادی که تاکنون از سیستم عامل اندروید استفاده می کردند تصمیم به تعویض تلفن همراه خود گرفته اند.

همین امر باعث بوجود آمدن نگرانی هایی برای سامسونگ شده است. به همین دلیل سامسونگ بواسطه ایده ای جدید و هوشمندانه می خواهد کاربران را متقاعد به خرید محصولات خود کند. البته صحبت ما فقط در رابطه با محصولات قدرتمند شرکت سامسونگ مانند گلکسی S21 نیست!!!

می خواهیم به شما آی تست (iTest) را معرفی کنیم. itest جدیدترین تلاش و حقه samsung برای کشاندن کاربران آیفون به سمت خود می باشد.

آی تست در واقع وب سایتی است که توسط شرکت سامسونگ طراحی و شروع به کار کرده است. اما طراحی چنین وب سایتی توسط samsung هدفی جز متقاعد کردن کاربران آیفون به خرید محصولات اندوریدی ندارد.

همه ما تجربه این را داریم که تغییر سیستم عامل بعد از چند سال استفاده می تواند کاری بسیار سخت باشد. در همین رابطه جان الکساندرا از شرکت سامسونگ گفت:

" iTest برای ایجاد تجربه بهتری از سامسونگ بدون تغییر تلفن همراه طراحی شده است. درست است که ما نمی‌توانیم همه قابلیت ‌ها و ویژگی ‌ها را در این اپلیکیشن تکرار کنیم، اما شما قادر هستید بسیاری از برنامه‌ ها و تنظیمات را از تلفن، برنامه پیام رسانی و فروشگاه گلکسی در گوشی آیفون خود داشته باشید. "

iTest نحوه کار با برنامه هایی مانند تماس ها و پیام ها را شبیه سازی کرده و کاربر می تواند دوربین یا برنامه Galaxy Wearable را هم مشاهده کند.


لازم است بدانید، این اپلیکیشن در بسیاری از موارد فقط به شما امکان مشاهده صفحه ی اسپلش را می دهد.

این برنامه در نیوزلند ساخته شده و هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد اما سعی در این است که به صورت جهانی توسط تمامی مردم مورد استفاده قرار بگیرد، و به یک پویش جهانی برای استفاده از سامسونگ بدون محدودیت های آی او اس (ios) تبدیل شود.

زمانی که وارد وب سایت iTest سامسونگ شوید، از شما خواسته می شود که به صفحه هوم آیفون خود وب اپلیکیشن را اضافه نمایید و بعد مانند هر اپلیکشین دیگری می توانید آن را در موبایل های آیفون اجرا کنید به این طریق کاربر می تواند بدون تعویض گوشی مزه استفاده از سامسونگ را بچشد. البته نمی توان تمامی کارکرد ها را شبیه سازی کرد اما تجربه جالب و تحسین بر انگیز به همراه جزییات را برای شما فراهم می کند.

از امکانات آی تست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- جست ‌و‌ جو در گلکسی استور

- تغییر دادن تم

- وارد شدن به اپلیکیش دوربین سامسونگ

- دریافت نوتیفیکیشن ‌های متنی شبیه ‌سازی‌ شده ‌‌ی متنوع و تماس تلفنی

در کنار این امکانات می توانیم به بازی Fortnite اشاره کنیم، بازی پرطرفداری که مدت ها پیش توسط اپل به دلیل مشکلاتش با اپیک گیمز ( توسعه دهنده و ناشر بازی ) از اپ استوز حذف شده است. سامسونگ با این کار هوشمندانه به کاربران یاداوری می کند که با چه محدودیت هایی روبرو هستند.

در واقع سامسونگ با استفاده از iTest فرصتی برای تبلیغ سایر محصولات گلکسی خود مانند: Galaxy Buds Pro، Galaxy Watch3 و Galaxy Buds Live نیز استفاده می کند.

در کلام آخر می توان گفت: آی تست Samsung کاربران اپل را متوجه تمامی محدودیت های ios می کند و نشان می دهد که با استفاده از محصولات سامسونگ چقدر فضای راحت تر و آسان تر در اختیار خواهند داشت.

در کنار امنیت دستگاه بدون داشتن هیچ محدودیتی با تلفن همراه خود کار کنید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید