دیدگاه های اشتباه نسبت به آیفون

person نویسنده: هانیه قاسمی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 673

تنوع فناوری به کار برده شده در گوشی های هوشمند شرکت های مقابل اپل و تحریمات آمریکا نسبت به ایران باعث افزایش دیدگاه های اشتباه و نظرات منفی نسبت محصولات اپل از جمله ایفون شده است. اپل سرویس به دلیل تقویت حس تردید و منفی کاربران و علاقمندان ایفون به بررسی تخصصی این انتقادات پرداخته است؛ پس با ما همراه باشید.

1. خدمات اپل در ایران تحریم است

بیشتر منتقدان بر نداشتن خدمات اپل همچون گارانتی و پشتیبانی اپل در کنار گرانی آن اشاره دارند که باور اشتباهی است.
در واقع تمامی محصولات اپل دارای گارانتی هستند ولی به دلیل نبود شعب اصلی اپل در ایران این گارانتی استفاده ندارد؛ برای حل این موضوع دستگاه به شعب کشور های همسایه ارسال و مشکل مربوطه رفع میشود و این در حالی است که گارانتی دیگر گوشی های هوشمند چه در ایران چه در کشور های همسایه فاقد اعتبار است. گرانی ایفون نیز به دلیل ظرافت در تکنولوژی و طول عمر آن است.

2. امنیت در تمامی گوشی ها یافت میشود!!!
زمانی که صحبت از امنیت می شود؛ منظور امنیتِ برنامه هایی نظیر تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و... نیست.
فرض کنید دستگاه شما دزدیده شده است و اطلاعات شما در دست فرد دیگری است. این موضوع حتی برای کاربران معمولی که اطلاعات مهمی ندارند هم ناراحت کننده است؛ چرا که تلفن های همراه جزوه حریم شخصی هر فرد محسوب میشود.
اگر ایفون شما در دسته فرد دیگری باشد به علت بازگشایی نشدن رمز گوشی توسط عامل خارجی، دستگاه به سرقت رفته ارزشی زیادی نخواهد داشت. همچنین به دلیل اینکه آیفون از حافظه خارجی پشتیبانی نمیکند، اطلاعات شما قابل استخراج توسط سودجویان نمیباشد.
حمایت نکردن گوشی های اپل از حافظه خارجی به دلیل امنیت و کیفیت نامطلوب آنها است و حافظه داخلی خود ایفون از سرعت و فضای به صرفه تر و بیشتری برخوردار است.

در اپل سرویس بخوانید: آموزش پیدا کردن گوشی مفقود یا سرقت شده

3. بروزرسانی اندروید بیشتر از IOS است
اگر چه هر ساله اپل برای سیستم عامل خودش، فناوری جدیدی را معرفی میکند اما بروزرسانی به تعداد دفعات نیست. همچنین بروزرسانی اپل تنها برای اخرین مدل از گوشی های ارائه شده اش نیست و ایفون های قدیمی قابل ارتقا به آی او اس جدید نیز هستند. متاسفانه این آپشن برای دستگاه های مشابه دارای محدودیت میباشند.

4. نبود نرم افزار های مناسب اپل
برنامه های محبوب مانند فورتنایت (Fortnite)، سوپر ماریو (Super Mario Run)، اسنپ چت (Snapchat) و... در مرحله اول برای IOS و سپس بعد از مدت زمانی برای اندروید منتشر شد. همچنین اپ استور نسبت به گوگل پلی اپلیکیشن های متنوع تری دارد که در صورت ایجاد اختلال شما میتوانید از پشتیبان های اپل کمک بگیرید.

شما میتوانید از طریق بلاگ "معرفی اپلیکیشن آیفون" از جدیدترین اخبار نرم افزار های اپل استور با خبر شوید!!!

5. مقایسه مشتری مداری
اپل حتی با وجود امنیت و کیفیت محصولاتش، راه های ارتباطی نظیر ایمیل و چت انلاین دارد. همچنین اگر در خارج از کشور باشید؛ میتوانید با حضور به اپل استور مشکل خود را با متخصصین مربوطه در میان بگذارید. سایر تلفن های اندرویدی در سطح خدمات اپل، مشتریان خود را ساپورت نمیکنند یا به صورت کلی خدماتی در این زمینه ارائه نمیدهند. همچنین شما عزیزان میتوانید مشکل خود را با کارشناسان اپل سرویس از طریق "چت آنلاین" در میان بگذارید.

6. اپل از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند
در سال های گذشته این مشکل برای کاربران فارسی زبان بود که امروزه این مشکل حل شده است و زبان فارسی به منوی Language ایفون افزوده شده است.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید