زمان آزمایش Find My اپل بر روی محصولات متفرقه

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 430

امروزه موبایل تبدیل به وسایل ضروری و جدا نشدنی ما شده است که تمامی اطلاعات ضروری و حتی شخصی ما در آن ذخیره شده، گم کردن یا دزدیده شدن گوشی برای ما می تواند دردسرهای بسیار زیاد و غیر قابل جبرانی ایجاد کند.

به همین دلیل اپل راه کاری ارایه کرده تا کاربران نگرانی کمتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

حتما تاکنون اپ Find my اپل را شنیده اید، با استفاده از این اپ کاربران آیفون می توانند در صورت گم کردن یا دزده شدن، دستگاه خود را بدون مراجعه به جایی تنها با استفاده از یک دستگاه ios یا اینترنت به راحتی پیدا کنند.

در کنفرانس WWDC 2020 اپل اعلام کرد، قصد دارد اپ Find My را که هم اکنون فقط در محصولات خودش قابل دسترس است، برای محصولات دیگر ایجاد کند.

در مورد همین موضوع انگجت اعلام کرد: با به پایان رسیدن سال 2020، امکان دارد سرویس Find My هم دستخوش تغییراتی شود و انحصار این محصول فقط برای اپل از بین برود.

به گفته تک کرانچ: اخیرا اپلیکیشن .Find My Certification Asst توسط اپل به اپ استور وارد شده است. دستگاه های که دارای سخت افزار با مجوز Mfi هستند ( برای آیفون ساخته شده اند ) می توانند از این سرویس بصورت آزمایشی استفاده کنند. نتایج بدست آمده توسط تولیدکنندگان ثبت می شود و برای اپل ارسال می شود تا مجوزهای لازم را دریافت کنند.

پس به زودی پورتال اصلی سرویس .Find My Certification Asst برای صاحبان مجوز Mfi راه اندازه می شود و در دسترس قرار می گیرد.

اپلیکیشن .Find My Certification Asst باعث شده تا شایعه های بسیار زیادی در رابطه با ردیاب هوشمند ایرتگز که توسط اپل طراحی شده بر سر زبان ها بیافتد.

در انتها می توان گفت این اپلیکیشن اتفاق بسیار جالبی است ک با انتشار آن کاربران محصولات متفرقه هم می توانند از این اپلیکیشن کاربردی اپل استفاده کنند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید