شایعات و شنیده های آیفون 2020

person نویسنده: امیر حسینی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 721

در سال جدید میلادی منتظر معرفی آیفون های 2020 هستیم.

با عرض سلام خدمت همراهان همیشگی اپل سرویس ایران، در این لحظه با خبر جدید اپل همراه ما باشید.
با اینکه مدت زمان زیادی از معرفی آیفون های سری 11 نمی گذرد، شایعات مربوط به آیفون های 2020 اپل به گوش می رسد. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی تحلیلگر مشهور کمپانی اپل، مینک چی کو، آیفون های سال 2020 طراحی کاملا جدیدی خواهند داشت. آیفون های سال جدید میلادی در سه فاکتور، تغییرات ویژه ای را شامل خواهند شد:
1- طراحی فاکتور های جدید ظاهری
2- پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G
3- بروزرسانی عملکرد دوربین
شایعات و شنیده های مربوط به آیفون های 2019 هم این فاکتور ها را شامل می شد اما این ادعا تا حدی عملی شد و تمامی فاکتور ها را در بر نگرفت. تاکنون جزئیات کاملی در جهت طراحی های جدید اپل در دست نیست اما اپل به رسم همیشگی، آیفون های هر نسل را در ابعاد مختلفی رونمایی می کند.
امسال دوربین های آیفون در کانون توجه اپل قرار دارند، به شکلی که اطلاحات سخت افزاری امسال اپل در وهله اول، بر دوربین های جلویی و پشتی متمرکز خواهد شد.
انتظار می رود که آیفون های 2020 به پورت USB-C مجهز شده باشند و برخی مدل های آن همچنان از پورت لایتنینگ بهره ببرند. اما اگر اطلاعات گزارش شده از جانب Geskin صحیح باشد، اپل از تعبیه پورت در بدنه آیفون های 2020 خودداری خواهد کرد. این عمل نیازمند استفاده اپل از سیستم های شارژ بی سیم و تکنولوژی ای به جهت ارسال و دریافت دیتا می باشد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید