غیرفعال شدن برنامه واتس اپ برای برخی از کاربران

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1522

از 12 بهمن، واتس آپ برای برخی از مدل‌های آیفون غیرفعال خواهد شد!

از اول فوریه (12 بهمن)، کاربران در چندین آیفون و همچنین تلفن های هوشمند دیگر قادر به ایجاد حساب و یا ورود به حساب‌های قبلی خود نخواهند بود. این برنامه یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان است که روزانه ارتباط بسیاری از افراد را با یکدیگر برقرار می‌کند. واتس آپ اعلام کرده که از 1 فوریه گوشی‌های هوشمندی که از اندروید 2.3.7 و پایین تر و همچنین آیفون‌هایی که از iOS 8 یا پایین‌تر پشتیبانی می‌کنند، نمی‌توانند از برنامه واتس آپ استفاده کنند. برای اینکه دریابید که آیفون شما از کدام سیستم عامل استفاده می‌کند، به Setting بروید، سپس General را باز کنید، سپس Software Update را باز کنید. نسخه فعلی شما در current version نمایش داده می‌شود.

این اخبار فقط چند روز پس از متوقف کردن پشتیبانی واتس آپ از گوشی‌های هوشمند ویندوز منتشر شده است. واتس آپ گفت:« شما دیگر نمیتوانید بعد از 31 دسامبر 2019 از سیستم عامل‌های ویندوز فون استفاده کنید و واتس اپ ممکن است بعد از 1 ژوئیه 2019 در فروشگاه مایکروسافت در دسترس نباشد.»

اگر از واتس آپ استفاده می‌کنید و دستگاه شما هم شامل این تصمیم واتس آپ می‌شود بهتر است در صورت امکان نسخه iOS دستگاه خود را بروزرسانی کنید و یا به فکر تعویض آیفون خود باشید چون ممکن است این اتفاق شروعی برای متوقف شدن سایر برنامه ها در آیفون شما باشد!

 
ممنون از توجه شما...

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید