مشکلات مربوط به ایرپاد مکس

person نویسنده: محمدرضاهنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 645

ایرپاد مکس مشکلات زیادی دارد!!

همانطور که می دانید کمپانی اپل در ماه دسامبر اقدام به رونمایی از یک هدفون بی‌سیم گوشی با عنوان ایرپاد مکس کرد که با سروصدای بسیار زیادی همراه بود چون از قابلیت های جدیدی از جمله انتخاب رنگ بالشتک ها را برای کاربران بوجود آورده بود و حال بسیاری از کاربران در طول دو ماه گذشته اعلام کرده‌اند که در رابطه با ایرپاد مکس مشکلات زیادی دارند.

بسیاری از کاربران درباره ی این مسئله اعلام کرده‌اند زمانی که ایرپاد را در حالت استندبای و کم مصرف در کیف اختصاصی خود قرار دارد، بدون دلیل فعال شده و باتری همچنان در حال مصرف شارژ باقی خواهد ماند و میزان آن کاهش پیدا می‌کند، بنابراین این موضوع دردسرهای بسیار زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است.

همچنین گزارش‌های متعددی از طرف کاربران منتشر شده حاکی از آن که ایرپاد مکس پس از مدت دو ماه استفاده با افت شدید طول عمر باتری مواجه می‌شود که می‌تواند روی روند کاربری افراد اختلال ایجاد کند. به عنوان مثال یکی از کاربران اخیرا در گزارش خود اعلام کرده که ایرپاد مکس خود با باتری ۸۵ درصد پر شده را در کیس خود قرار داده و پیش از آن تنها نزدیک به ۱۵ دقیقه از دستگاه استفاده کرده بود. او پس از یک شب، پس از این که صبح روز بعد ایرپاد را از کیس در آورده و متوجه شده که تنها پنج درصد شارژ باتری ایرپاد مکس باقی مانده است.
این در حالی است که کمپانی اپل تا پیش از این ادعا کرده بود که در زمان قرار گرفتن ایرپاد مکس داخل کیس اختصاصی، میزان مصرف باتری به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند و کاربران دیگر نیاز به نگرانی در مورد شارژ کردن دوباره ایرپاد خود نخواهند داشت.
بیشترین شکایت‌های منتشر شده در مورد باتری ایرپاد مکس به حالت کم مصرف آن برمی گرددکه به زمان قرار گرفتن باتری داخل کیس مخصوص آن مربوط می شود و همچنین بسیاری از کاربران نیز اعلام کرده‌اند که حالت کم مصرف و کیس عملاً هیچ کاری برای پایین نگه داشتن سطح مصرف شارژ باتری انجام نمی‌دهد و همین موضوع باعث دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران ایرپاد مکس شده است و آن‌ها مجبور شده‌اند تا هر روز همانند آیفون این هدفون خود را نیز شارژ کنند.
همچنین جالب است بدانید که بسیاری از کاربران نیز از مشکل جمع شدن رطوبت در این ایرپاد شکایت کرده اند، طبق گفته ی آن ها این مسئله تنها پس از چند ساعت استفاده از ایرپاد نمایان می شود. یکی از دارندگان ایرپاد مکس تصاویری را از هدفون خود منتشر کرد که در آن قطرات آب درون کاپ‌های گوشی مشاهده می‌شود و طبق آنچه کاربران اعلام کرده‌اند این مشکل باعث بروز اختلال در عملکرد قابلیت تشخیص گوشی هدفون می شود.اعلام شده است که این مسئله به دلیل استفاده از آلمینیوم در بخش های متفاوت این محصول می باشد که در صورت استفاده طولانی مدت و جمع شدن هوای گرم داخل کاپ‌های گوشی، ذرات آب در قسمت های فلزی جمع می‌شود. اگر این فرضیه درست باشد، به‌نظر می‌رسد راهی برای رفع آن وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید