مقایسه مک بوک و سرفیس لپ تاپ 4

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 438

ما با توجه به نیازهای شخصی و معیارهای خود به دنبال خرید لب تاپ هستیم، اما همیشه بین کاربران سیستم عامل های اپل و ویندوز اختلاف نظر وجود دارد و کاربران بین خرید این دو سیستم عامل دچار سردرگمی می شوند.

در این مطلب قصد داریم به مقایسه مک بوک و سرفیس لپ تاپ 4 بپردازیم.

در ابتدا لازم است بدانید تمامی برنامه های که بطور روزمره بسیار از آن ها استفاده می کنیم در هر دو سیستم قابلیت اجرا دارند، برنامه های مانند: مرورگرها، پلیرها، برنامه های ارتباطی و ... اما برنامه های حرفه ای و تخصصی تر ممکن است با پلتفرم خاصی قابل اجرا باشد به همین دلیل قبل خرید باید بدانید برنامه مورد نظر شما در مک بوک یا سرفیس (ویندوز) قابل اجرا می باشد یا خیر؟

دومین موردی که می توان برای انتخاب بین این دو سیستم عامل گفت قیمت آن ها می باشد. می دانید که با پرداخت هزینه بسیار پایین تر از مک بوک می توانید جدیدترین محصولات مایکروسافت را خریداری نمایید. در صورتی که با همان مبلغ فقط توان خرید مدل قدیمی مک بوک را خواهید داشت.

برای مقایسه بهتر، به تازگی مایکروسافت با استفاده از پخش ویدیو تبلیغاتی نکات مثبت سرفیس لپ تاپ 4 را نسبت به مک بوک به نمایش گذاشته است. در این ویدیو کوتاه دو نوجوان اشاره دارند به: صفحه نمایش لمسی و درگاه USB-A که در سرفیس لب تاپ 4 وجود دارد و مک بوک از این امکانات بی بهره است.

همانطور که گفتیم سرفیس لب تاپ 4 دارای 4 درگاه شامل : درگاه USB-A و درگاهUSB-C می باشد در صورتی که مک بوک فقط دارای درگاه USB-C می باشد.

Microsoft Surface Laptop 4 بروزترین محصول برند سرفیس می باشد که با ابعاد و پردازنده های مختلف در کانفینگ های متفاوت قابل خرید و سفارش است.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید