مک بوک پرو 2021 بدون تاچ بار!

person نویسنده: محمدرضاهنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1514

اخیرا اطلاعات جدیدی از مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل منتشر شده است. نسل جدید لپ تاپ اپل که ظاهری شبیه آیفون ۱۲ دارد اما دارای تغییراتی از جمله حذف تاچ بار می باشد و مجهز به MagSafe  است که گزارش‌ آن توسط برخی از تحلیلگران سرشناس در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده و همانطور که انتظار می رود سر و صدای زیادی به پا کرد  که نشان       می دهد شرکت اپل تصمیم دارد تا تاچ بار را از مک بوک پرو ۲۰۲۱ حذف کند.

 مک بوک پرو ۲۰۲۱ بدون تاچ بار!

اخیرا اطلاعات جدیدی از مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل منتشر شده است. نسل جدید لپ تاپ اپل با ظاهری شبیه آیفون ۱۲، بدون تاچ بار و مجهز به MagSafe که گزارش‌ آن توسط برخی از تحلیلگران سرشناس در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده و همانطور که انتظار می رود سر و صدای زیادی به پا کرد  که نشان می دهد شرکت اپل تصمیم دارد تا تاچ بار را از مک بوک پرو ۲۰۲۱ حذف کند.


مینگ چی کو و مارک گورمن که از سرشناس ترین تحلیل گران در این راستا می باشند این خبر را تائید کرده اند که نشان می‌دهد شرکت اپل در سال 2021 میلادی تصمیم دارد تا مک بوک‌های پرو را در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچی آماده عرضه کنند و رابط کاربری تاچ بار را از آن‌ها حذف کند.

البته تحلیل گر مینگ چی کو اعتقاد دارد  که شرکت اپل قصد دارد تا یک رابط کاربری جدید که شامل دکمه‌های فیزیکی با کاربردهای متفاوت می باشد را جایگزین تاچ بار در مک بوک پرو کند، این رابط کاربری قرار است نمایشگرهایی کوچک را در زیر دکمه های کیبورد جای دهد.
تاچ بار نیز در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار در مک بوک‌های پرو معرفی و آماده عرضه به کاربران شد. در آن زمان بسیاری از افراد رابط کاربری آن را عجیب و غیرمعمول می‌دانستند و از طراحی لپ تاپ‌هایی که شرکت اپل ساخته بود رضایت کافی را نداشتند. برخی از کاربران نیز در این میان اعلام کرده‌اند که از تاچ بار خوششان می‌آید و از حذف شدن آن رضایت ندارند؛ با این حال تعداد دیگری از کاربران اعلام کرده‌اند که شرکت اپل برخلاف روند معمول خودش در طراحی کامپیوترهای مک به دنبال صحیح و خطا کردن‌های متعدد است.

کمپانی اپل رابط اتصال مگ سیف را از مک بوک‌ها حذف کرده بود اما هم اکنون شایعاتی وجود دارد که اپل در سال پیش رو از مگ سیف ۳ در کامپیوترهای خود رونمایی می‌کند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران در راستای روند جدیدی که وجود دارد رضایت کافی نداشته باشند، با این حال باید منتظر بود و دید که اپل در سال ۲۰۲۱ چه تغییراتی را در ظاهر و طراحی سخت افزاری کامپیوترهای مک خود اعمال می‌کند.

تغییراتی که احتمال می دهیم در مک بوک پرو 2021 اعمال شود :

  1. در دو مدل با نمایشگر ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه می‌شود
  2. کانکتور شارژ MagSafe مجدداً به این لپ تاپ باز می‌گردد.
  3. از نظر طراحی، مدل‌های جدید لبه‌های انحنا پیدا کرده خود را از دست می‌دهند و مشابه آیفون ۱۲، لبه‌های تیز و مسطحی خواهند داشت
  4. مدل‌های جدید فاقد نسخه پردازنده اینتلی هستند.
  5. آن‌ها به انواع بیشتری از ورودی‌ها و خروجی‌ها مجهز می‌شوند تا کاربران را از دانگل‌های اضافه بی‌نیاز کنند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید